خبرگزاری کار ایران

مشکلی با تمدید قرارداد ندارم؛

کفشگری: امسال دنبال پیراهن تیم ملی هستم / یک جام برای پرسپولیس می‌گیریم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۱۵۰

ما در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. پرسپولیس پارسال تیم جوانی بود و امسال هم تا الان بازیکنان جوانی گرفته و می‌خواهیم در آسیا از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس انگیزه‌های زیادی برای فصل جدید دارد چراکه مصدومیت شدید فصل قبل اجازه نداد که او روند مطلوب خودش را ادامه دهد و از تیم ملّی دور شد اما برای فصل جدید بر نامه های زیادی دارد.

گفتگوی مهرداد کفشگری با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانیم:

با پرسپولیس برای فصل جدید به توافق رسیده‌اید؟
من با پرسپولیس قرارداد دارم و فقط باید از نظر مالی با باشگاه به توافق برسم. رحیمی با من تماس گرفت و صحبت کردیم و مشکلی برای ادامه همکاری نداریم.

مطالبات فصل قبل پرداخت شد؟
چند روز قبل ۲۵ درصد از طلبم را به حسابم ریختند و ۲۵ درصد باقی‌مانده را هم وقتی که می‌خواهیم برای فصل آینده توافق مالی کنیم پرداخت می‌کنند و تسویه حساب می‌شود. من هیچ مشکلی ندارم و با پرسپولیس قرارداد دارم و در این تیم می‌مانم.

در مورد رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس چه نظری دارید؟
رحیمی سپاهان هم که بود مدیر توانایی نشان داد و کارهای خوبی از او دیدیم و در پرسپولیس هم می‌تواند مدیریت کند. فکر می‌کنم رحیمی امسال می‌تواند در پرسپولیس موفق باشد.

در فصل جدید چه هدفی دارید؟
امسال می‌خواهم جایگاه خوبی در پرسپولیس پیدا کنم و به تیم ملی برسم. هدف اصلی‌ام گرفتن یک جام برای پرسپولیس است.

پرسپولیس امسال در آسیا هم حضور دارد. در آسیا چه نتایجی خواهید گرفت؟
ما در آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. پرسپولیس پارسال تیم جوانی بود و امسال هم تا الان بازیکنان جوانی گرفته و می‌خواهیم در آسیا از آبروی فوتبال ایران دفاع کنیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

مصدومیت فصل قبل چه قدر تو را از اهدافت دور کرد؟
نمی‌خواهم زیاد به گذشته برگردم، اما مصدومیت فصل قبل از نظر فوتبالی من را ۴۰ درصد عقب انداخت چون اگر همان روند را ادامه می‌دادم به تیم ملی دعوت می‌شدم. البته مصدومیت هم جزئی از فوتبال است. هر چند می‌خواستم امسال به جام‌جهانی برسم، اما مصدومیت من را عقب انداخت و ان‌شاء‌الله سال‌های بعد صد در صد به پیراهن مقدس تیم‌ملی می‌رسم.

فکر می‌کنید تیم ملی در جام جهانی چه کار خواهد کرد؟
تیم ملی در این دو ماه گذشته تمرینات خوبی داشته؛ صد در صد جام جهانی تورنمنت سختی است و می‌دانیم خیلی از فوتبال دنیا عقب هستیم اما همان‌طور که با تلاش زیاد به جام جهانی رسیدیم در آنجا هم با تلاش و غیرت ایرانی بازی‌های آبرومندانه‌ای انجام می‌دهیم تا از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز