خبرگزاری کار ایران

تیم ما از نظر فیزیکی و میزان دوندگی بهتر بود؛

شجاعی: مونته‌نگرو مثل بوسنی بازی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۷۹

در واقع تمرینات خوب و رقابت خوبی که در تیم ملی وجود دارد، نشان از این دارد که یک تیم شده ایم و فرقی ندارد کدام بازیکن در زمین بازی کند و همگی در سطح خوبی قرار داریم.

هافبک تیم ملی فوتبال گفت: مونته‌نگرو یک تیم قوی اروپایی بود که مثل بوسنی بازی می‌کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسعود شجاعی پس از دیدار دوستانه مقابل مونته نگرو گفت: از نظر من بازی خوبی بود و برای شبیه سازی دیدار مقابل بوسنی انتخابی مناسب و محک خوبی برای تیم ما بود و اگر در ضربات پایانی دقت بیشتری می کردیم می توانستیم پیروز میدان شویم.

وی در ادامه بیان کرد: مونته نگرو یک تیم قوی اروپایی بود و فوتبال خوب و محکمی را بازی می‌کرد و مانند بوسنی یک فوتبال درگیرانه را به نمایش گذاشت. البته تیم ما از نظر فیزیکی و میزان دوندگی بهتر از مونته‌نگرو بود. به هر حال این دیدار برای ما ماکت خوبی از دیدار مقابل تیم ملی بوسنی بود.

شجاعی درباره دو ترکیب متفاوت نیمه‌های اول و دوم بازی گفت: بازیکنانی که وارد زمین شدند بسیار خوب کار کردند و نشانه‌هایی از رسیدن به مرز آمادگی مورد نظر را، در این دیدار شاهد بودیم. در واقع تمرینات خوب و رقابت خوبی که در تیم ملی وجود دارد، نشان از این دارد که یک تیم شده‌ایم و فرقی ندارد کدام بازیکن در زمین بازی کند و همگی در سطح خوبی قرار داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز