خبرگزاری کار ایران

نسبت به بازی با بلاروس خیلی بهتر بودیم؛

حسینی: عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۸۷

در بازی‌های تدارکاتی نتیجه خیلی مهم نیست، مهم این بود که ما خیلی سازمان یافته و با دوندگی بالا توانستیم شرح وظایفی که کادر فنی از ما خواسته بود را به خوبی انجام دهیم.

مدافع ملی پوشان کشورمان درخصوص بازی مقابل مونته نگرو به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، سیدجلال حسینی دراین باره گفت: این دومین بازی تدارکاتی ما در اتریش بود و نسبت به بازی بلاروس خیلی بهتر بازی کردیم و بعد از چند روز تمرینات سخت بدنسازی که داشتیم توانستیم یک بازی قابل قبولی را انجام دادیم. در بازی‌های تدارکاتی نتیجه خیلی مهم نیست، مهم این بود که ما خیلی سازمان یافته و با دوندگی بالا توانستیم شرح وظایفی که کادر فنی از ما خواسته بود را به خوبی انجام دهیم.

بازیکن تیم ملی در ادامه در خصوص تیم مونته‌نگرو گفت: مونته نگرو یکی از تیم‌های خوب اروپایی است و چند وقت پیش یک دیدار دوستانه با تیم ملی غنا داشت و توانسته بود این تیم را شکست دهد، ولی تیم ملی ایران هم در برابر این تیم چیزی کم نداشت. البته این موضوع را هم در نظر داشته باشیم که ما تمرینات بدنسازی را تازه پشت سر گذاشته‌ایم و تمرینات تاکتیکی سختی را هم انجام داده‌ایم، با این حال بازیکنان عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز