خبرگزاری کار ایران

برابر آنگولا بهتر خواهیم شد؛

قوچان نژاد: چیزی کمتر از مونته‌نگرو نداشتیم / می‌توانستیم برنده بازی باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۳۸۸

به نظرم این دیدار درس خیلی خوبی برای ما بود و کارهای که سرمربی تیم از بازیکنان توقع داشت ما به نحو احسن در این زمین پیاده کردیم و امیدوارم در بازی روز جمعه برابر تیم آنگولا هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی درباره بازی برابر مونته نگرو گفت: به نظر من بازی مقابل مونته نگرو بازی خوبی برای ما بود و هر چند نتیجه این مسابقه صفر به صفر شد، ولی ما می‌توانستیم برنده این دیدار باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رضا قوچان‌نژاد در ادامه افزود: تا پایان مسابقه و در لحظه‌های آخر هم موقعیت گلزنی داشتیم، اما تیم ملی در مسابقه با مونته‌نگرو بسیار خوب و هماهنگ کار کرد. در نیمه اول چه از لحاظ دفاعی و حمله عملکرد مناسب و هماهنگی خوبی داشتیم و شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتیم. خیلی خوب با هم کار کردیم و از نظر تاکتیکی تمام بازیکنان خوب بودند و در نیمه دوم هم به همان شکل ادامه دادیم.

وی ادامه داد: به نظرم این دیدار درس خیلی خوبی برای ما بود و کارهای که سرمربی تیم از بازیکنان توقع داشت ما به نحو احسن در این زمین پیاده کردیم و امیدوارم در بازی روز جمعه برابر تیم آنگولا هم عملکرد بهتری داشته باشیم.

قوچان‌نژاد در ادامه درخصوص تیم مونته‌نگرو گفت: تیم جوانی بود، اما از نظر فیزیکی خیلی قوی بودند و میانگین قدی این تیم بالای ۱۸۰ بود و پاس‌کاری‌های خیلی خوبی با هم انجام می‌دادند ولی به نظرم ما هم چیزی کمتر از مونته‌نگرو نداشتیم و یک بازی مساوی و ۵۰-۵۰ را رودروی هم به نمایش گذاشتیم. تیم مونته‌نگرو را می‌شود از لحاظ فیزیکی و تاکتیکی با تیم ملی بوسنی مقایسه کرد. روز خیلی خوبی برای ما بود. درست است این بازی را نبردیم ولی مهم این است که خیلی خوب مقابل این تیم بازی کردیم.

مهاجم تیم ملی در پایان گفت: با توجه به فشاری که روی تمرینات هر روز ما وجود دارد، ولی بازیکنان امروز همه آمادگی خوبی داشتند و بنا بر خواسته کادر فنی همه با همه حمله می‌کردیم و همه با هم دفاع می‌کردیم که این بازی خاص در فوتبال دشوار است و نیاز به صرف انرژی بالایی دارد، اما بازیکنان به خوبی از عهده آن برآمدند و تمام بازیکنان این توانایی را از خود نشان دادند و از این دیدار نتیجه مثبتی هم گرفتیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز