خبرگزاری کار ایران

امسال فقط قهرمانی می خواهیم؛

نویدکیا: هواداران سپاهان با نائب قهرمانی راضی نمی‌شوند / صمیمیت من و محرم را امسال می‌بینید

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۴۶

در زمین با هم کاری نداریم چون بیشتر حواس مان به بازی کردن است چون دوست داشتیم نتیجه بگیریم به همین دلیل زیاد صمیمی نمی‌شدیم تا رابطه برادری باعثبد بازی کردن ما نشود.

پس از سال ها حضور در تیم‌های مختلف امسال به سپاهان اصفهان برگشته تا در تیم شهرش در کنار برادرش بازی کند. هر چند شایعاتی مبنی بر روابط نه چندان صمیمی این دو برادر به گوش می‌رسید، اما رسول با تکذیب این شایعات مدعی شد او و محرم رابطه بسیار صمیمانه‌ای دارند و این صمیمیت را امسال همه در سپاهان می‌بینند.

گفتگوی ایلنا با رسول نویدکیا را در زیر بخوانید:

چطور شد برای فصل جدید سپاهان را انتخاب کردید؟

من در لیست کرانچار بودم و باشگاه هم به من پیشنهاد داد و صحبت کردیم. دوست داشتم در اصفهان بازی کنم چون چند سال خارج از شهرم و خسته شده بودم. دوری از خانواده‌ام سخت بود و در نهایت تصمیم گرفتم به سپاهان بیایم.

به نظرت انتخاب خوبی کرده‌ای؟

خوب یا بد بودن آن وقتی بازی‌ها شروع شود مشخص خواهد شد، اما الان که راضی هستم و فکر می‌کنم انتخاب خوبی کردم.

بازی کردن کنار محرم برای تو جذابیتی دارد؟

ما قبلاً هم کنار هم بازی کرده‌ایم. جذابیت که چه بگویم، اما بد نیست و دوست داشتم دوباره کنارش بازی کنم.

رابطه تو با محرم چطور است؟

خوب است و مشکلی با هم نداریم و با هم می‌سازیم.

به نظر می‌رسد زیاد هم رابطه شما صمیمانه نیست؟

چرا اتفاقاً صمیمی هستیم، اما در زمین با هم کاری نداریم چون بیشتر حواس مان به بازی کردن است چون دوست داشتیم نتیجه بگیریم به همین دلیل زیاد صمیمی نمی‌شدیم تا رابطه برادری باعثبد بازی کردن ما نشود، اما امسال این صمیمیت را همه در سپاهان می‌بینند.

با سپاهان چه هدفی را دنبال می کنید؟

دوست دارم با سپاهان قهرمان شویم. من در هر تیمی که بودم دوست داشتم قهرمان شوم، اما شرایط جور نمی‌شد. در نفت تهران شرایط مهیا شد، اما در روز آخر نتوانستیم قهرمان شویم. ان شااله با سپاهان قهرمان می‌شویم.

ناکامی فصل قبل مسئولیت شما را در سپاهان بیشتر نمی‌کند؟

سپاهان هر سال تیمش را برای قهرمانی می‌بندد، امسال هم همینطور است چون تماشاگران دیگر با نائب قهرمانی و رفتن به آسیا راضی نمی‌شوند و همه انتظار قهرمانی دارند. ان شااله بتوانیم امسال قهرمان شویم تا هواداران سپاهان خوشحال شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز