خبرگزاری کار ایران

نگران وضعیت بیک زاده هستم؛

خلعتبری: نکونام استقلالی است اما برای ایران تلاش می‌کند / تیم ملی مهم است نه رنگ بازوبند

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۴۰

الان زمان آن نیست که بگویم تیم ملی به قرمز و زرد و سبز وابسته است. همه ما در تیم ملی ایران هستیم تا با تلاش و از خود گذشتگی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: شاید نکونام استقلالی باشد اما یکی از دوستان خوب من است. همه نکونام را می شناسند و همه با هم برای ایران تلاش می کنند تا موفق شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، محمدرضا خلعتبری درباره شرایط اردوی اتریش گفت: شکر خدا شرایط تیم خوب است و بچه ها آماده هستند. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. فقط ناراحت هاشم بیک زاده هستیم چرا که برای ما سخت است و امیدوارم هر چه زودتر به برزیل برسد تا بتوانیم بازی های خوبی را با حضور وی به نمایش بگذاریم.

وی درباره دیدار مقابل مونته نگرو گفت: بازی اول مان مقابل بلاروس خوب بود. تیم بلاروس تیم محکم، فیزیکى بود. تیم مونته نگرو نیز بازیکنان خوب و مطرحی داشت. دو بازیکنش جزو بازیکنان مطرح اروپا هستند. در مجموع تیم پر قدرتی بود و بچه ها خوب بازی کردند و دوندگی بالایی داشتند. کادر فنی این بازی ها را برای ما در نظر گرفته تا در مقابل نیجریه و بوسنی عملکرد خوبی داشته باشیم چرا که بازی این تیم ها، شبیه به بازی حریفان ما در جام جهانی است.

خلعتبری در خصوص حواشى ایجاد شده پیرامون رنگ بازوبند جواد نکونام گفت: واقعا نمی دانم چه بگویم. شاید نکونام استقلالی باشد اما یکی از دوستان خوب من است. نکونام بعد از قهرمانی استقلال پیراهن مهدوی کیا را پوشید. دژاگه مصدوم شد و پیراهنی را پوشید که تصویر وی روی آن نقش بسته بود. رنگ بازوبند اصلا مهم نیست. همه نکونام را می شناسند و همه با هم برای ایران تلاش می کنیم تا موفق شویم. الان زمان آن نیست که بگویم تیم ملی به قرمز و زرد و سبز وابسته است. همه ما در تیم ملی ایران هستیم تا با تلاش و از خود گذشتگی بهترین عملکرد را داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز