خبرگزاری کار ایران

در سومین دیدار تدارکانی؛

ایران در نیمه اول مغلوب آنگولا شد / مصدومیت نکونام و آزمون

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۰۹۴

سردار آزمون و جواد نکونام در نیمه نخست مصدوم شدند. آزمون پس از اینکه از ناحیه سینه احساس ناراحتی کرد جای خود را به قوچان نژاد داد و نکونام هم به دلیل درد از ناحیه پا با رضا حقیقی تعویض شد.

دیدار تدارکاتی تیم های ملی فوتبال ایران و آنگولا در نیمه اول در حالی با برتری حریف آفریقایی به پایان رسید که جواد نکونام و سردار آزمون بدلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم های ملی ایران و آنگولا عصر امروز جمعه از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه اختصاصی شهر هارتبرگ به مصاف هم رفتند که در نیمه اول تیم آنگولا با یک گل مقابل تیم ملی به برتری دست یافت. تک گل تیم آنگولا در دقیقه ۴۲ روی یک ضربه کاشته و با ضربه سر سیلوا وارد دروازه دنیل داوری شد. مدافعان و دروازه‌بان ایران در به ثمر رسیدن این گل مقصر بودند.

تیم ملی فوتبال کشورمان در این دیدار برخی از بازیکنان اصلی خود از جمله آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و مهرداد پولادی را در ترکیب خود نداشت و با دنیل داوری، احمد آل نعمه، رضا حقیقی، حسین ماهینی، خانزاده، حدادی فر، انصاری فرد، دژاگه، حاج صفی و قوچان نژاد به میدان رفت.

سردار آزمون و جواد نکونام در نیمه نخست مصدوم شدند. آزمون پس از اینکه از ناحیه سینه احساس ناراحتی کرد جای خود را به قوچان نژاد داد و نکونام هم به دلیل درد از ناحیه پا با رضا حقیقی تعویض شد. در غایب نکونام بازوبند کاپیتانی به احسان حاج صفی رسید.

ایران در دو بازی تدارکاتی قبلی مقابل تیم‌های بلاروس و مونته‌نگرو با نتیجه تساوی بدون گل به کار خود پایان داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز