خبرگزاری کار ایران

امیدوارم کی‌روش در ایران بماند؛

قوچان‌نژاد: بازی با نیجریه مهم‌تر از بازی با آرژانتین است / امیدوارم زنگ تفریح نباشیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۸۰

خوشحالم امروز به عنوان نماینده مشهدی در کشورم فوتبال بازی می‌کنم و باعثافتخارآفرینی همشهری‌ها و مردم کشورم ‌باشم.

رضا قوچان‌نژاد که بعد از ۲۲ سال جهت زیارت امام رضا(ع) به شهر خود مشهد مقدس سفر کرده بود در یک نشست خبری که در محل تالار اجتماعات اداره کل با حضور مدیرکل ورزش و مسوولان اداره کل و معاونین مدیرکل و مشاور ایشان برگزار شد به سوال خبرنگاران پاسخ داد.

رضا قوچان‌نژاد گفت: در یک خانواده کاملاً ورزشی به دنیا آمدم و در سن ۳ سالگی ایران را ترک کرده و به هلند رفتم. از ۱۱ سالگی فوتبال را شروع کردم. ۴ باشگاه هلند و بلژیک بازی کردم و همچنین در باشگاه‌های انگلیس، و خوشحالم امروز به عنوان نماینده مشهدی در کشورم فوتبال بازی می‌کنم و باعثافتخارآفرینی همشهری‌ها و مردم کشورم ‌باشم.

قوچان‌نژاد در ادامه گفت: تازه از اتریش آمدیم و اردوی خوبی در آنجا داشتیم. از نظر هتل و زمین تمرینی عالی بودیم، چند بازی تدارکاتی نیز داشتیم که تمرکز اصلی روی بدنسازی و ترکیب تیم بود و بازی آخر که با آنگولا انجام دادیم در نیمه دوم خیلی قشنگ و روان بازی کردیم. با توجه به اینکه سیستم فوتبال آنگولا به نیجریه نزدیک است نشان دادیم می‌توانیم در بر ابر نیجریه خوب بازی کنیم و ان‌شاءا… نتیجه بگیریم چراکه بازی با نیجریه برای ما مهم‌تر از بازی با آرژانتین است.

وی افزود: در یک فوتبال بهتر است ۹۰ دقیقه دفاع کنی و دقیقه ۹۰ گل بزنی تا اینکه ۹۰ دقیقه حمله بی‌نتیجه انجام دهی و گل نزنی، انشاءا… ما هم بتوانیم با گل‌های شیرین به وطن خود بازگردیم، حتماً به گل‌زنی فکر می‌کنم و اگر در فکر ما برد نباشد بهتر است که جام جهانی نرویم و همینجا بمانیم چرا که در فوتبال برد و باخت هست.

مهاجم مشهدی تیم ملی در ادامه گفت: با توجه مصدومیت هاشم بیگ‌زاده، مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است، امیدواریم که برای وی زود بهبودی حاصل شود و بتوانیم در دفاع چپ وی را داشته باشیم.

رضا قوچان‌نژاد در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در رابطه با لباس تیم ملی افزود: درست است از مارک nike یا adidas استفاده نمی‌کنیم، اما لباسی که برای ما تهیه شده دارای جنس بسیار خوبی است، حاشیه‌ها را قبول ندارم و کاملاً راضی هستیم.

حماسه‌ساز اولسان گفت: کی‌روش مربی بسیار خوبی است و مرد بزرگی است و اگر او نبود نمی‌توانستیم به جام‌جهانی صعود کنیم. من آرزو می‌کنم وی حتی بعد از جام‌جهانی به عنوان مربی بماند، وی توانسته تمام ورزشکاران را با هم متحد کند و اتحاد تیمی بسیار مهم است، امیدوارم بتوانیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

در پایان قوچان‌نژاد گفت: از مردم کشورم می‌خواهم برای ما دعا کنند و امیدوارم زنگ تفریح نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز