خبرگزاری کار ایران

برای حضور در جام‌جهانی هیجان دارم؛

یزدانی: هزینه سفر ما به برزیل از جیب بیت‌المال نیست / دژاگه پدیده ایران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۷۸۱

دوست دارم ایران خوب بازی کند. ما که نمی‌توانیم آرژانتین را ببریم اما حداقل آبرومندانه بازی کنیم و کم گل بخوریم و در نهایت بازی جذابی را ببینیم.

خواننده محبوب کشورمان یکی از هنرمندانی است که همراه تیم ملی به برزیل خواهد رفت. یزدانی برای حضور در جام جهانی انگیزه بسیار بالایی دارد چرا که به شدت فوتبالی است و همواره اتفاقات این رشته را دنبال می کند و دوست دارد جام جهانی را هم تجربه کند.

گفتگوی رضا یزدانی با خبرنگار ایلنا را در زیر می خوانید:

بالاخره با تیم ملی به جام جهانی می‌روید؟

بله، قرار شد همراه تیم ملی در جام جهانی باشم و به این سفر می‌روم چون کنار تیم ملی بودن خوب است.

در مورد سفر هنرمندان به جام‌جهانی یکسری شایعات به گوش می‌رسد. در این رابطه توضیح می‌دهید؟

من هم این مسائل را شنیده‌ام، اما اصل ماجرا این است که قرار است از حضور هنرمندان در جام‌جهانی یک فیلم مستند ساخته شود. یک شائبه‌ای که وجود دارد، این است که هنرمندان با پول بیت‌المال به این سفر می‌روند اما در واقع اصلا چنین چیزی نیست، بلکه یک اسپانسر خصوصی هزینه‌ها را می‌دهد و هنرمندان هم در یک مسابقه شرکت می‌کنند و از این مسابقه یک فیلم به صورت DVD ساخته می‌شود و از فروش آن دی‌وی دی‌ها پول اسپانسر بر می‌گردد و سفر ما و هزینه‌اش ربطی به بیت‌المال ندارد. یکسری شایعات در این رابطه هست، اما اصل ماجرا همین است. البته یک مساله دیگر هم هست و یکسری از هنرمندان که پروژه های سینمایی به آنها پیشنهاد شده، از این سفر انصراف داده‌اند و حالا می‌گویند می‌خواهیم در کنار مردم باشیم. این را هم بگویم که خودم برای این DVD یک ترانه خوانده‌ام که ۲۰ میلیون تومان هزینه آن شده است.

شما که فوتبالی هستید، از حضور در جام‌جهانی چقدر هیجان‌زده هستید؟

خیلی؛ به خدا خیلی کار داشتم و حتی کنسرت آخر خردادماه در رشت و ۵ تیرماه در تهران را لغو کردم تا بتوانم کنار تیم ملی باشم چون برایم جذاب بود. یک بار در زندگی آدم ممکن است اتفاق بیفتد که هم ما به جام‌جهانی صعود کرده باشیم و هم بازی‌ها در برزیل که مهد فوتبال است برگزار شود و هم آرژانتین در گروه ما باشد و به همین دلیل دوست داشتم این فرصت را از دست ندهم. می‌توانستم خودم به برزیل بروم، اما سخت است که جای خوبی در استادیوم گیر آدم بیاید و وقتی کنار دوستان صمیمی‌ام مثل سام درخشانی، پژمان جمشیدی، محسن تنابنده و محراب قاسم‌خانی و… باشم. دیدن این بازی‌ها لطف دیگری دارد که به همت اسپانسر این اتفاق افتاده است.

بازی مقابل آرژانتین چقدر برای شما جذاب است؟

قطعا بازی بسیار جذابی خواهد بود، چون تمام ستاره‌های دنیا در این تیم هستند. خودم طرفدار آرژانتین هستم، اما در آن بازی طرفداری‌ام از آرژانتین نابود می‌شود و دوست دارم ایران خوب بازی کند. ما که نمی‌توانیم آرژانتین را ببریم اما حداقل آبرومندانه بازی کنیم و کم گل بخوریم و در نهایت بازی جذابی را ببینیم.

رویارویی با لیونل مسی را چطور ارزیابی می‌کنید؟

خیلی کنجکاوم که ببینم چه اتفاقی خواهد افتاد، چون بهترین بازیکن جهان جلوی خط دفاع ما بازی می‌کند. البته خط دفاع ما نقطه قوت تیم ملی است و با حضور پژمان منتظری و سید جلال حسینی خط دفاع خوبی داریم.

انتظار صعود تیم ملی از گروهش در جام جهانی منطقی است؟

نه، منطقی نیست، اما به هر حال آدم به امید زنده است و باید امیدوار باشیم یک مساوی با نیجریه بگیریم و بوسنی را ببریم اما در نهایت کار خیلی سختی است.

شما از تیم ملی در جام جهانی چه انتظاری دارید؟

همین که خوب بازی کنیم، راضی هستم. ما باید با تمام قوا بازی کنیم و نمایش خوبی داشته باشیم و اسم ایران را سربلند نگه داریم. اگر قرار است ببازیم، بگویند با قدرت بازی کردند و باختند.

اگر از گروه‌مان صعود کنیم چقدر شگفت‌زده می‌شوید؟

خیلی؛ قطعا از این صحنه فیلم گرفته می‌شود و همه خواهند دید که در پوست خود نمی‌گنجم. حسین لطیفی قرار است فیلم حضور ما در جام‌جهانی را بسازد و یکی از دلایل حضورم در جام جهانی این است که آقای لطیفی کارگردان این فیلم است چون قبلا ۲ تا کار با او انجام داده‌ام و شناخت خوبی از وی دارم.

بازیکنی در تیم ملی داریم که بتواند پدیده ما در جام‌جهانی لقب بگیرد؟

احتمال دارد اشکان دژاگه پدیده ما در این جام جهانی شود، چون خیلی خوب بازی می‌کند. البته رضا قوچان‌نژاد هم این شانس را دارد که پدیده ما باشد چون خیلی باهوش است و دژاگه هم قدرتی و تاثیرگذار است.

گفتگو مهدی نوری

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز