خبرگزاری کار ایران

در حضور ۵ هزار تماشاگر علاقمند؛

آغاز مراسم بدرقه ملی پوشان فوتبال / تشویق کی‌روش و اختلال در سخنرانی کفاشیان!

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۱۷۰

شمار زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی در حین صحبت‌های علی کفاشیان، به تشویق کارلوس کی‌روش پرداختند و به نوعی در حین صحبت‌های او تداخل ایجاد کردند.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به مسابقه‌های جام جهانی برزیل در مجموعه ورزشی ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مراسم با حضور محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان خانم معصومه ابتکار، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، دکتر شعبانی بهار معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان و کارلوس کی‌روش و بازیکنان تیم ملی از دقایقی پیش آغاز شد.

قرار است که حسن روحانی، رئیس جمهور نیز در این مراسم حضور یابد و به ایراد سخنرانی بپردازد. در حال حاضر حدود ۵ هزار نفر از دوستداران و علاقه‌مند به تیم ملی فوتبال در سالن ۱۲ هزار نفری ازادی حضور دارند.

همچنین شمار زیادی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه ۱۲ هزار نفری آزادی در حین صحبت‌های علی کفاشیان، به تشویق کارلوس کی‌روش پرداختند و به نوعی در حین صحبت‌های او تداخل ایجاد کردند.

پس از تشویق‌های پرشور تماشاگران کی‌روش به نشانه احترام ایستاد و از اظهار محبت تماشاگران تشکر کرد. کارلوس کی‌روش و علی کفاشیان، پس از صحبت‌های رییس فدراسیون فوتبال یکدیگر را در آغوش گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز