خبرگزاری کار ایران

برای حضور در جام‌جهانی؛

تیم ملی فوتبال بدون مربیان ایرانی عازم برزیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۲۳۷

نکته جالب توجه در سفر تیم ملی فوتبال ایران به برزیل، حضور کارلوس کی‌روش با لباس اسپانسر تیم ملی در فرودگاه بود و این مربی پرتغالی در نهایت رضایت داد لباس‌های آل‌اشپورت را به تن کند.

تیم ملی فوتبال کشورمان بامداد امروز سه شنبه برای حضور در مسابقات جام جهانی راهی برزیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان ساعت ۵ بامداد امروز(سه‌شنبه) برای حضور در مسابقات جام جهانی راهی برزیل شد که در بین اعضای کادر فنی هیچ یک از دستیاران ایرانی کی‌روش حضور نداشتند.

مجید صالح در اردوی اتریش با کارلوس کی‌روش به مشکل خورده بود و گفته می‌شد که از تیم ملی کنار گذاشته شده و در نهایت نیز به جام جهانی نرفت. همچنین مارکار آقاجانیان نیز در سفر ملی‌پوشان به برزیل اعضای تیم و کادر فنی را همراهی نکرد تا تیم ملی بدون مربی ایرانی به برزیل برود. البته آقاجانیان برای تماشای دو دیدار تدارکاتی نیجریه رفته است و به اردوی تیم ملی در برزیل ملحق خواهد شد.

نکته جالب توجه در سفر تیم ملی فوتبال ایران به برزیل، حضور کارلوس کی‌روش با لباس اسپانسر تیم ملی در فرودگاه بود و این مربی پرتغالی در نهایت رضایت داد لباس‌های آل‌اشپورت را که اسپانسر تیم ملی است، به تن کند.

مهدی محمدنبی که دیروز(دوشنبه) عموی خود را از دست داد، به این دلیل با چند روز تاخیر به برزیل خواهد رفت و علی کفاشیان نیز یکشنبه صبح عازم برزیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز