خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار از تیم ملی در برزیل؛

تندیس چهارمین حضور در جام جهانی تحویل کی‌روش شد / فیلمبرداری فیفا از ملی‌پوشان

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۶۲۰

تندیس چهارمین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحویل سرمربی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران شد.

تندیس چهارمین حضور تیم ملی در جام جهانی از سوی نمایندگان فیفا به کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی و نماینده فدراسیون فوتبال ایران تقدیم شد.

به گزارش ایلنا، در زمان برگزاری کلاس آموزشی نمایندگان فیفا به بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی تیم ملی و پیش از آغاز کلاس توجیهی داوری، نمایندگان فدراسیون جهانی فوتبال - فیفا - تندیس چهارمین حضور تیم ملی ایران در مسابقات جام جهانی را تحویل سرمربی و هوشنگ مقدس نماینده فدراسیون فوتبال ایران کردند.

برپایه این گزارش، تاکنون سه تندیس حضور در جام های جهانی ۱۹۷۶ آرژانتین، ۱۹۹۸ فرانسه و ۲۰۰۶ آلمان در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال قرار داشته و امروز نمایندگان فیفا تندیس حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را به تیم ملی ایران تحویل دادند.

تهیه فیلم و عکس با مدل‌های مختلف برای جام جهانی از بازیکنان ایران
فدراسیون جهانی فوتبال برای صدور کارت‌های بازی بازیکنان تیم‌های مختلف و همچنین نمایش بازی‌ها برنامه‌های متعددی دارد.

برای صدور کارت و بنابر اعلام فیفا، مقرر است تا طی طرحی جالب هر فردی برگه‌ای را که در آن شماره کارت، نام و نام خانوادگی و سمت اش درج شده، روی سینه خود نگاه دارد تا در زمان صدور کارت و به جهت افزایش دقت بیشتر در صدور کارت‌ها از این عکس‌ها استفاده شود.

بر همین اساس گروه‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری در محل هتل تیم ملی حضور یافته و ضمن عکاسی در حالت‌های مختلف از بازیکنان تیم ملی، کادر فنی و سرپرستی تیم ملی، در حالت‌های مختلف و یکسان از همه بازیکنان تیم ملی فیلمبرداری کردند تا پیش از شروع مسابقات، تیم‌ها در جام جهانی از طریق گیرنده‌های تلویزیونی، ماهواره‌ای و اینترنتی به نمایش گذاشته شود.

بر پایه این گزارش، از میان کادر فنی تیم‌های مختلف تنها از سرمربی هر تیم فیلمبرداری می‌‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز