خبرگزاری کار ایران

باید از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم؛

انصاری‌فرد: جام‌جهانی سرگرمی نیست / بدنبال تقابل با ستارگان فوتبال نیستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۴۴

قطعا از این که قرار است با بازیکنان بزرگی روبرو شویم هیجان زده هستیم، اما باید جام جهانی را جدی بگیریم و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید آنها به مشکلات تیم ملی در برزیل توجهی ندارند و تمام تمرکزشان روی موفقیت در جام‌جهانی است. او همچنین عنوان کرد جام‌جهانی سرگرمی نیست و باید به فکر انجام بازی‌های خوب باشیم.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته چهارمین جلسه تمرینی خود را در کمپ کورینتیانس شهر سائوپائولو برگزار کرد.

کریم انصاری‌فرد در حاشیه تمرین تیم ملی گفت: جام جهانی سرگرمی نیست و ما به فکر تقابل با ستارگان فوتبال نیستیم، بلکه هدف ما مشخص است و می‌خواهیم بازی های خوبی را از خود نشان دهیم.

او در ادامه گفت: قطعا از این که قرار است با بازیکنان بزرگی روبرو شویم هیجان زده هستیم، اما باید جام جهانی را جدی بگیریم و از اعتبار فوتبال ایران دفاع کنیم.

اعضای تیم ملی فوتبال ایران در روزهای گذشته با مشکلاتی در کمپ کورینتیانس از جمله ترافیک خیابان‌های منتهی به هتل محل اقامت روبرو بوده‌اند.

مهاجم تیم ملی ایران درباره مشکلات اعضای این تیم در کمپ کورینتیانس گفت: مشکلات چندان مهمی نیستند و ارزش صحبت کردن ندارد، چرا که این چیزها طبیعی است.

کریم انصاری فرد در ادامه گفت: باعثافتخار است که در جام جهانی حضور داریم. تنها ۳۲ تیم برتر جهان در این رقابت‌ها حضور دارند. تمرکز اعضای تیم موفقیت در جام جهانی برزیل است و می توانیم برف و باران و ترافیک را تحمل کنیم. امکانات ما در شهر سائوپائولو خوب است و خودمان را برای جام جهانی آماده می کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز