خبرگزاری کار ایران

اخبار اردوی تیم ملی در برزیل؛

برگزاری آخرین تمرین پیش از دیدار با ترینیداد / تمرین اختصاصی بیک‌زاده

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۲۸۵

اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به وقت محلی به کمپ اختصاصی خود رفتند و به دلیل جلوگیری از همزمانی تمرینات شان با تیم ملی ترینیداد، تمرین خود را در نوبت صبح برگزار کردند.

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز به وقت محلی آخرین تمرین خود پیش از دیدار مقابل ترینیداد را برگزار کردند.

به گزارش ایلنا، اعضای تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز به وقت محلی به کمپ اختصاصی خود رفتند و به دلیل جلوگیری از همزمانی تمرینات شان با تیم ملی ترینیداد، تمرین خود را در نوبت صبح برگزار کردند تا این تیم هم بتواند یک نوبت در زمین اصلی کمپ تمرینات خود را پیگیری کند.

بازیکنان به محض ورود به کمپ تمرینات خود را آغاز کردند، تمرینی که دو ساعت طول کشید.

مانند روز گذشته تعدادی از رسانه‌های برزیلی و از جمله سایت و تلویزیون GLOBO و تلویزیون فیفا در محل تمرین حضور داشته و مانند روزهای قبل توانستند ۱۵ دقیقه ابتدایی تمرینات را پوشش خبری داده و پس از آن به مرکز رسانه‌ای مجهز باشگاه رفتند. در پایان تمرینات نیز بیت آشور و کریم انصاریفرد با رسانه ها گفتگو کردند.

البته بنابر قانون فیفا هر روز دو بازیکن می‌بایست با تلویزیون فیفا مصاحبه داشته باشد که روز گذشته حسین ماهینی و رحمان احمدی و امروز هم علیرضا حقیقی و احمد آل نعمه با فیفا مصاحبه داشتند.

تمرین امروز ملی پوشان با گرم کردن در زمین کناری با توپ و بدون توپ آغاز شد و مانند روزهای گذشته دروازه‌بان‌ها تمرینات اختصاصی خود را با گاسپار مربی دروازه‌بان‌های تیم ملی انجام دادند و پس از انجام این تمرینات ابتدایی به زمین اصلی آمده و تمرینات تاکتیکی خود را انجام دادند.

بازیکنان در ادامه تمرین به دو گروه تقسیم شدند و نکات تمرین شده را در زمین کوچک و فوتبال فشرده مرور کردند و در پایان نیز ضربات ایستگاهی را تمرین کردند. این تمرین تا ساعت ۱۳ ادامه یافت.

پس از پایان تمرین، بازیکنان ناهار خود را صرف کرده و سپس استراحت کرده و با استفاده از مرکز ورزشی و بدنسازی پس از ورود تیم ملی ترینیداد و توباگو به کمپ به هتل بازگشتند.

در این تمرین هاشم بیگ‌زاده تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر برونو مربی تجزیه و تحلیل بدنی تیم ملی انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز