خبرگزاری کار ایران

آموزش‌ها در کشور یکسان نیست؛

احسانی: آموزش در مدارس فوتبال باید یکسان‌سازی شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۰۷

باید تمام مدارس فوتبال کشور از مربیانی استفاده کنند که حداقل مدرک مربیگری‌شان C باشد. با توجه به اینکه آموزش‌ها در کشور یکسان نیست ما در وهله اول باید یکسان‌سازی در بخش آموزش را سرلوحه کارمان قرار دهیم.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون با بیان اینکه تمام مربیان مدارس فوتبال ایران باید حداقل مدرک مربیگری C داشته باشند، گفت: بازیکنان با هدف لذت بردن از فوتبال به مدارس می‌آیند، اما هدف اول ما برای آنها باید یاد دادن چطور زندگی کردن باشد.

به گزارش ایلنا، محمد احسانی در نشست مسئولان مدارس فوتبال کشور اظهار کرد: باید تمام مدارس فوتبال کشور از مربیانی استفاده کنند که حداقل مدرک مربیگری‌شان C باشد. با توجه به اینکه آموزش‌ها در کشور یکسان نیست ما در وهله اول باید یکسان‌سازی در بخش آموزش را سرلوحه کارمان قرار دهیم. قطعا با آموزش بهینه و حل مشکلات رفتاری بازیکنان اولین گام را برای تربیت یک بازیکن و حرفه‌ای شدن او برداشته‌ایم.

رئیس کمیته آموزش تاکید کرد: هدف اصلی تشکیل مدرسه‌ فوتبال این است که بازیکنان با حضور در آن از فوتبال لذت ببرند، اما هدف اول ما برای آنها باید یاد دادن چطور زندگی‌کردن باشد. باید به آنها یاد بدهیم به قوانین و مقررات احترام گذاشته و همین‌طور احترام گذاشتن به دیگران را به خوبی انجام دهند و این موضوع در رفتارشان پدیدار شود. اگر بتوانیم این مهم را محقق کنیم مشکلات اساسی ورزش کشور و به تبع آن فوتبال ایران رفع می‌شود. اگر ما گام اول را محکم برداریم قطعا بازیکنان خوبی را تحویل جامعه خواهیم داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز