خبرگزاری کار ایران

مهرزاد خلیلیان مطرح کرد؛

سپاهان می‌­ماند نه اشخاص و نام­‌ها / به مسیر بالنده خود ادامه می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۴۴۸

سپاهان مرزها را در نوردیده و در اعماق جان و قلب دوست‌دارانش نفوذ کرده و به عنوان یک میراثفرهنگی در آب و خاک اصفهان نفس می‌­کشد.

مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در یادداشتی خطاب به هواداران و دوستداران باشگاه تاکید کرده که سپاهان فرای هر نام و شخصی، سپاهان است و به مسیر توفنده و بالنده خود ادامه می‌دهد.

به گزارش ایلنا، در یادداشت مهرزاد خلیلیان آمده است:

با سلام حضور کلیه مخاطبان، دوستداران و هواداران باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و همه عزیزانی که به نوعی نگران و دلواپس رخدادهای مختلف در باشگاه محبوبشان هستند. شاید می‌­بایست زودتر از این آغاز به نگارش این سطور می‌کردم. به هر تقدیر برخی موارد رخ داده جرقه­‌های در ذهن و فکرم ایجاد نمود تا از این طریق سخنی با مخاطبین داشته باشم. گرچه بسیار مناسب است تا این گپ و گفت­‌ها به گفت‌و‌شنود تبدیل شده و بتوانیم نظرات شما را نیز بشنویم و از آنها بهره مند شویم.

احتمالاً با من هم عقیده‌­اید که تقریباً با گذشت ۶ دهه از قدمت باشگاه، سپاهان به نهادی تبدیل شده که دارای هویتی ثابت و کم نظیر و شخصیتی مستقل و پا برجا بوده و طبعاً تغییرات در سطح مدیریتی و یا حتی در سطوح دیگر نمی‌­تواند بر پایه‌های استوار این یادگار ارزشمند کمترین آسیبی وارد نماید چراکه سپاهان مرزها را در نوردیده و در اعماق جان و قلب دوست‌دارانش نفوذ کرده و به عنوان یک میراثفرهنگی در آب و خاک اصفهان نفس می‌­کشد و در کشور عزیزمان ایران، به عنوان یک باشگاه تمام عیار و حرف‌ه­ای و در آسیا صاحب یک جایگاه ویژه و یک کلاس خاص است.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان طی حیات خویش که ثمره سال‌ها تلاش و رنج گروهی عاشق و دلباخته در طول این ۶۰ سال بوده روز به روز و برهه به برهه راه‌های طولانی را طی و فراز و نشیب‌­های فراوانی را تجربه کرده و با تلخی­‌ها و شیرینی‌های متعددی مواجه شده، اما هیچ‌گاه از رویاهای خویش دست برنداشته و با سخت­‌کوشی و همدلی، صحنه‌­های غرور انگیز و افتخارآفرینی را خلق نموده است.

پس واضح و روشن است که با انتقال و خروج یکی دو بازیکن از تیم فوتبال بزرگسالان نیز نه تنها خدشه‌ه­ایی بر پیکیر استوار باشگاه وارد نخواهد شد بلکه با کسب تجربه و اتخاذ تصمیمات به موقع و برنامه­‌ریزی‌های دقیق، شرایط را می‌­توان به نفع باشگاه تغییر داده و اثبات کرد­ که همراه سپاهان ماندن، شایستگی و لیاقت خود را می­‌طلبد و بر همین اساس است که می­‌توان اذعان نمود سپاهان، سپاهان است. این نام نه تنها در یک تعریف و یا توصیف نمی­‌گنجد بلکه عرصه دلاوران، جوانمردان و غیور مردانی است که آن را با عشق می‌نویسند و با قلب خویش احساس می‌کنند.

پس کسانی‌ که فکر می­‌کنند سپاهان را ترک کرده‌­اند، عملاً در می­‌یابند سپاهان آنها را ترک نموده چون سپاهان ترک کردنی نیست و این باشگاه است که با جذابیت خویش، هویت یافته و شخصیت و بزرگی خود را به دیگران نشان داده است. بنابراین باز این سپاهان است که می‌­ماند نه اشخاص و نام­‌ها.

پس سلام ما بر پایه‌­گذاران فهیمی که از همه چیز خویش برای سپاهان گذشتند و درود بر پیشکسوتان، حامیان مالی، هواداران، اصحاب رسانه، بازیکنان و مربیان فهیم و ارزشمندی که بر عهد خویش پایدار مانده و هیچگاه به چیزی جزء سپاهان نیاندیشیدند و از این روست که به گمان ما سپاهان از همه ما والاتر است، از مربیان، ورزشکاران، مدیران و… چون سپاهان تاریخ، هویت و فرهنگ ماست.

پس همه طلایی دلان و سپاهانی‌ها دست در دست یکدیگر، متحد و هم‌صدا پیش بسوی قهرمانی در ایران و آسیا.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز