خبرگزاری کار ایران

روی حرفم هستم؛

قلعه‌نویی: حتما در استقلال می‌مانم / ۶ بازیکن جدید بزودی قرارداد می‌بندند

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۲۰

من به مردم بدهکار هستم و افتخار می‌کنم در خدمت آنها باشم. با افشارزاده حرف زدم و حرفم حرف و سند است. قول داده بود در استقلال بمانم و حتما می‌مانم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که همچنان بر روی نیمکت این تیم خواهد ماند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی که پس از برگزاری نشست با بهرام افشارزاده در جمع خبرنگاران حضور یافته بود، در این باره گفت: در این جلسه که منصور پورحیدری بزرگتر من و تیم نیز حضور داشت در مورد انتخاب همکاران فصل آینده جمع‌بندی کاملی داشتیم که در یکی - دو روز آینده می‌توانیم بهترین گزینه‌ها را انتخاب و معرفی کنیم. البته من در تیم دستیار ندارم، بلکه همکار دارم.

سرمربی استقلال همچنین در مورد شایعات اخیری که درباره عدم تمدید قرار وی تا زمان بسته شدن تیم مطرح شده بود نیز متذکر شد: چنین چیزی صحت ندارد. من به مردم بدهکار هستم و افتخار می‌کنم در خدمت آنها باشم. با افشارزاده حرف زدم و حرفم حرف و سند است. قول داده بود در استقلال بمانم و حتما می‌مانم.

وی درباره عملکرد استقلال در فصل نقل انتقالات خاطرنشان کرد: از نقل و انتقالات تیم استقلال راضیم. ۳ بازیکن تاکنون جذب کردیم که کار انتقال آنها قطعی شده است. همچنین ۳ بازیکن دیگر نیز به زودی با استقلال قرار داد امضا می‌کنند.

وی همچنین در مورد باز شدن حساب باشگاه استقلال نیز گفت: خوشبختانه حالا مدیران باشگاه می‌توانند مطالبات بازیکنان فصل گذشته را پرداخت کنند و برای جذب بازیکنان جدید نیز مشکلی نداشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز