خبرگزاری کار ایران

در نشست AFC صورت گرفت؛

اهدای لوح یادبود شیخ‌سلمان به کفاشیان / ایران رئیس احتمالی منطقه مرکزی آسیا

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۱۴۹

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به روسای فدراسیون‌هایی که به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راه یافته‌اند، لوح یادبود اهدا کرد.

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در حاشیه مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا به روسای فدراسیون‌هایی که به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راه یافته‌اند، لوح یادبود اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، مجمع عمومی کنفدراسیون فوتبال آسیا دوشنبه در برزیل برگزار شد که علی کفاشیان رئیس و مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال در این نشست حضور داشتند.

در حاشیه برگزاری این نشست، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا به روسای فدراسیون‌هایی که به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل راه یافته‌اند، لوح یادبود اهدا کرد.

در این مجمع، با پیشنهاد ایران مبنی بر به وجود آمدن منطقه‌ای جدید در آسیا متشکل از کشورهای افغانستان، ایران، قرقیزستان، تاجیکستان و ترکمنستان موافقت شد که این بدین معناست منطقه جنوب آسیا که از ۱۳ فدراسیون تشکیل شده، به دو منطقه مرکز و جنوب تقسیم می‌شود.

بر این اساس ایران و کشورهای فارس‌زبان، در منطقه مرکز جای می‌گیرند و بدین ترتیب قاره‌کهن به ۵ منطقه تقسیم خواهد شد. به نظر می‌رسد در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد، رئیس فدراسیون فوتبال ایران به عنوان رئیس آینده این زون جدید منصوب خواهد شد و به این ترتیب ایران می‌تواند بار دیگر عضو هیئت رئیسه AFC شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز