خبرگزاری کار ایران

تست آمادگی جسمانی بازیکنان انجام شد؛

مولایی: بدنسازی تیم را در اردوی اردبیل پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۳۰۶

تست آمادگی جسمانی بازیکنان انجام شد و پس از بررسی‌های لازم، برنامه‌های بدنسازی تیم را در اردوی اردبیل پیگیری می‌کنیم.

مربی بدنساز تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تست آمادگی جسمانی بازیکنان انجام شد و پس از بررسی‌های لازم، برنامه‌های بدنسازی تیم را در اردوی اردبیل پیگیری می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا مولایی افزود: امروز در سالن مجهز مجموعه ورزشی انقلاب، بازیکنان مورد آزمایش و تست‎های، قدرت، سرعت، ارتفاع و… قرار گرفتند و نتیجه این تست‌ها پس از ارزیابی فنی، شرایط تمرینات اردو را مشخص می‌کند.

وی درباره بازیکنانی که طی روزهای آتی به تیم اضافه می‌شوند، تصریح کرد: در هر شرایطی تست‌های میدانی از بازیکنان تازه وارد گرفته می‌شود تا وضعیت آنها ارزیابی شود و بر اساس آن تمرینات آنها تا مرحله یکسان‌سازی و هم سطح شدن با بازیکنانی که از روز اول به تمرین آمده‌اند، انجام شود. پنجشنبه نیز بازیکنان، مورد تست پزشکی قرار می‌گیرند و آماده می‌شوند تا در اردوی اردبیل به آمادگی لازم دست پیدا کنند.

مربی بدنسازی پرسپولیس درخصوص برنامه‌های خود در اردوی خارج از تهران گفت: سال گذشته نیز در اردبیل اردو داشتیم که کمک زیادی در طول مسابقات فصل پیش به تیم کرد. شرایط آب و هوایی و ارتفاع برای آمادگی بازیکنان بسیار حائز اهمیت است و ما مطابق با این شرایط، تمرینات مفیدی را برای بازیکنان در نظر داریم. در اردبیل از نظر امکانات و سالن‌های بدنسازی کم و کسری نداریم و تلاش می‌کنیم بازیکنان با آمادگی روحی، روانی و جسمانی بالا در اختیار کادر فنی قرار بگیرند تا مرحله تاکتیکی تمرینات به خوبی پیگیری شود.

مولایی در پایان گفت: کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس همچون فصل گذشته، زمان مناسبی را برای آغاز تمرینات و اردوها در نظر گرفت که این موضوع می‌تواند به آمادگی هر چه بهتر تیم و بازیکنان کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز