خبرگزاری کار ایران

یکی با پایان و دیگری با فسخ قرارداد؛

دو دروازه بان صبا کنار گذاشته شدند

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۱۷۳

مهربان و احمدی روی هم نود دقیقه در لیگ سیزدهم بازی نکردند / مهربان قراردادش به پایان رسیده بود ولی از قرارداد احمدی باقی مانده بود.

ایلنا: دو دورازه بان فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم، از این تیم کنار گذاشته شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهرام مهربان و محسن احمدی، دروازه بان های فصل قبل صبا در لیگ جدید، همراه این تیم نیستند.

این دو بازیکن، سال گذشته به تیم فوتبال صبا اضافه شده بودند، اما روی هم ۹۰ دقیقه بازی نکردند. مهربان با قراردادی یک ساله از گهر درود به صبا آمده بود و در لیگ سیزدهم، فقط ۷۳ دقیقه مقابل تراکتورسازی و به دلیل مصدومیت شماره یک صبا یعنی مهرداد طهماسبی به میدان رفت و این تنها مسابقه ای بود که شهرام مهربان در فصل قبل بازی کرد.

احمدی هم سال گذشته از سایپا مهر کرج به صبا پیوسته بود و به نظر می آمد آینده خوبی در این تیم خواهد داشت؛ ولی احمدی یک دقیقه هم در دروازه صبا قرار نگرفت. با توجه به حضور مهرداد طهماسبی و آمدن میلاد فراهانی از داماش گیلان و عباس بختیاری از فجر سپاسی شیراز، صمد مرفاوی نیازی به حضور شهرام مهربان و محسن احمدی در تیمش نمی دید و با اینکه از قرارداد احمدی مانده بود، به مسئولان صبا گفت تا قرارداد وی را فسخ کنند.

با این وجود به نظر می رسد تکلیف سه دروازه بان فصل آینده صبا مشخص شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز