خبرگزاری کار ایران

کاسیاس عامل شکست اسپانیا شد؛

درخشان: هیچ تیمی در برزیل بسته بازی نمی‌کند / هلند ثابت کرد می‌تواند مدعی قهرمانی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۲۲

ویژگی خاص جام جهانی برزیل این بوده که بازی‌ها شروع پرگلی داشته و هیچ تیمی بسته بازی نکرده و همه تیم‌ها برای برنده شدن به زمین آمدند.

کارشناس فوتبال کشورمان معتقد است شکست پرگل اسپانیا مقابل هلند شگفتی بزرگ جام جهانی برزیل تا این لحظه بوده، اما اسپانیا مثل دوره گذشته جام جهانی که بازی‌ها را با شکست شروع کرد و در نهایت قهرمان شد. امسال هم به بازی‌ها بر می‌گردد و این نتیجه عجیب را جبران می‌کند.

گفت‌وگوی حمید درخشان با خبرنگار ایلنا را در زیر بخوانید:

در مورد شکست پرگل اسپانیا مقابل هلند در جام‌جهانی چه صحبتی دارید؟
فکر می‌کنم یک شگفتی بود و هیچ کارشناسی نمی‌توانست چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی کند. این یک حادثه بود که اسپانیا متحمل این شکست سنگین شد. به نظرم یک اتفاق ویژه بود و هلند در این دیدار عالی ظاهر شد، اما اشتباهات کاسیاس باعثشد ۵ گل بخورد و در واقع اسپانیا با این نتیجه در هم شکست. هلند ثابت کرد می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد البته این بازی تا انتهای جام ممکن است تکرار شود اما ۵ گلی که اسپانیا خورد شگفتی جام بود.

قبل از بازی فکر می کردید چنین نتیجه‌ای رقم بخورد؟
هیچ کسی تصور چنین نتیجه‌ای را نمی‌کرد. من هم پیش‌بینی نمی‌کردم هلند با ۵ گل قهرمان جهان و اروپا را در هم بکوبد.

در نظرسنجی برنامه بیست چهارده ۲۹ نفر چنین نتیجه‌ای را پیش بینی کرده بودند. چطور این اتفاق افتاده؟
آنهایی که چنین نتیجه‌ای را پیش‌بینی کرده بودند احساسی بوده، اما هیچ کارشناس و آدم فوتبالی چنین نتیجه‌ای را تصور هم نمی‌کرد.

اگر خدایی نکرده این نتیجه برای تیم ملی ما رقم می‌خورد، الان فوتبال ما چه حالتی داشت؟
اگر ما چنین نتیجه‌ای می‌گرفتیم یک آبروریزی ملی تلقی می‌شد و همه مسئولان فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی عوض می‌شدند، همانطور که قبل از جام جهانی ۹۸ فرانسه این اتفاق برای ایویچ افتاد.

دو شب از جام جهانی بیستم گذشت. ویژگی خاص این جام تا این لحظه چه بوده؟
ویژگی خاص جام جهانی برزیل این بوده که بازی‌ها شروع پرگلی داشته و هیچ تیمی بسته بازی نکرده و همه تیم‌ها برای برنده شدن به زمین آمدند. در بازی اول طبیعی بود که کرواسی محتاط بازی کند، اما وقتی گل خورد باز بازی کرد و گل‌های بیشتری خوردند.

برگزاری مسابقات را تا این لحظه چطور دیدید؟
تا الان همه چیز خوب بوده، البته آن چیزی که ما از تلویزیون می‌بینیم خوب بوده؛ اعتراض‌هایی در شهرهای مختلف برزیل بوده که هنوز وارد حریم فوتبال نشده و خارج از استادیوم اتفاق افتاده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز