خبرگزاری کار ایران

شکست اسپانیا شگفتی نبود؛

حلالی: اسپانیا به بازی‌ها برمی‌گردد / هلند می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۳۳۸

اکثر بازیکنان اسپانیا تا همین یکی دو هفته پیش درگیر لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بودند و فشار زیادی روی آنها بود به نظر من بازیکنان اسپانیا به خوبی ریکاوری نشدند و استراحت نکردند به همین دلیل در نیمه دوم بدن آنها کم آورد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: چند عامل باعثشد که اسپانیا شکست سختی مقابل هلند متحمل شود.

اسماعیل حلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: الان همه در مورد بازی اسپانیا و هلند صحبت می‌کنند، اما فوتبال همین است و از این اتفاقات می‌افتد. به نظرم چند عامل در شکست سنگین اسپانیا مقابل هلند تاثیرگذار بود. در نیمه اول اسپانیا چند موقعیت صد در صد گل را از دست داد و نتوانست برتری‌اش را افزایش دهد، وقتی شما مقابل تیمی مثل هلند فرصت‌ها را از دست می‌دهید ممکن است همه چیز زیر و رو شود. در نیمه دوم همه چیز عوض شد و شاهد باخت سنگین اسپانیا بودیم.

وی افزود: اکثر بازیکنان اسپانیا تا همین یکی - دو هفته پیش درگیر لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بودند و فشار زیادی روی آنها بود. به نظرم بازیکنان اسپانیا به خوبی ریکاوری نشدند و استراحت نکردند، به همین دلیل در نیمه دوم بدن آنها کم آورد اما هلندی‌ها استراحت کافی داشتند و از آرامش کامل برخوردار بودند و نشان دادند یک تیم واقعی هستند و حتی با اینکه گل‌خورده بودند و عقب بودند اسپانیا را با نتیجه‌ای پر گل شکست دادند. هلند با این شرایط می‌تواند مدعی اصلی قهرمانی باشد.

وی ادامه داد: اسپانیا هر چند جام را خوب شروع نکرد، اما صد در صد به بازی‌ها برمی‌گردد. شک نکنید اسپانیا برمی‌گردد، اما شرایط آنها سخت است چون از نظر روحی و بدنی خسته‌اند و اتفاق بدی هم برای آنها در بازی اول افتاده اما چون حرفه‌ای هستند به مسابقات برمی‌گردند.

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: شکست پر گل اسپانیا در بازی اول شگفتی نبود چون هلند تیم کوچکی نیست. هلند در دوره قبلی جام جهانی تا فینال بازی‌ها رفت و نشان داد تیم قدرتمندی است پس این نتیجه نمی‌تواند شگفتی باشد. هیچ کسی باور نمی‌کند اسپانیا ۵ گل از هلند خورده باشد، اما به نظرم حیف است اسپانیا از جام‌جهانی حذف شود و امیدوارم از این گروه صعود کند.

حلالی در پایان در مورد برگزاری جام‌جهانی بیستم تا این لحظه گفت: به نظرم بازی‌ها در سطح بالایی برگزار می‌شود. این جام هم کیفیت خوبی دارد و هم گل‌های زیادی به ثمر رسیده، احساسم این است که بازی‌های بهتری نسبت به دوره قبل خواهیم دید. همین الان ۳ بازیکن ۲ گله در جدول گلزنان داریم که نشان می‌دهد رقابت خیلی سختی وجود دارد و امسال آقای گل با ۸ یا ۱۰ گل انتخاب خواهد شد. امسال نسبت به جام جهانی قبلی کار گروهی تیم‌ها رشد کرده تا فوتبال از تک ستاره‌ها خارج شده و بیشتر روی کار گروهی متمرکز شده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز