خبرگزاری کار ایران

حسین عسگری اعلام کرد:

تقدیر از داوران و کمک داوران لیگ برتر و جام آزادگان / معرفی بهترین های داوری لیگ

asdasd
کد خبر : ۱۷۶۴۶۹

قرار است سازمان لیگ فوتبال کشور از عوامل برگزاری مسابقات اعم از لیگ برتر و جام آزادگان در جشن بهترین ها قدردانی کند.

رئیس دپارتمان داوران فدراسیون فوتبال از تقدیر داوران و کمک داوران در مراسم بهترین های لیگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین عسگری در این باره گفت: مقرر شد سازمان لیگ فوتبال کشور از کلیه کسانی که برای برگزاری مسابقات اعم از لیگ برتر و جام آزادگان در جشن بهترین ها قدردانی کند. کمیته داوران با توجه به حساسیت بالایی که در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر و جام آزادگان وجود داشت و تا هفته های پایانی وضعیت تیم های صعود کننده و سقوط کننده نامشخص بود و با قضاوت صحیح و استاندارد داوران و کمک داوران توانست به عملکرد قابل توجهی دست یابد.

رئیس دپارتمان داوران در ادامه گفت: خوشبختانه در این راه سخت و دشوار در مجموع داوران و کمک داوران وظایف خود را به خوبی انجام دادند که اینجانب به عنوان مسئول توسعه داوری فوتبال کشور وظیفه خود می دانم از کلیه داوران و کمک داوران تشکر و قدردانی کنم.

وی در مورد معرفی بهترین های داوری کشور تصریح کرد: در قسمت داوران علیرضا فغانی، حسین زرگر و موعود بنیادی فر و همچنین از مجموع کمک داوران حسن کامرانی فر، رضا سخندان و حسن ظهیری را به عنوان برترین کمک داوران با توجه به عملکردشان در فصل ۹۳-۹۲ معرفی می کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز