خبرگزاری کار ایران

با قراردادی یکساله؛

مدافع صبا به استقلال خوزستان پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۴۰۰

حیدری سال گذشته به مدت یک فصل قراردادش را با صبا ثبت کرده بود و اکنون با اتمام قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد به استقلال خوزستان پیوست.

ایلنا: مدافع فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم، با قراردادی یکساله به استقلال خوزستان پیوست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجید حیدری پس از دوفصل و نیم حضور در صبای قم و پس از اتمام قراردادش به استقلال خوزستان پیوست.

این بازیکن که در لیگ ۹۱-۹۰ و همان اوایل فصل از لیست محمود یاوری در فجر شیراز کنار گذاشته شده بود، با نظر عبدالله ویسی به صبای قم آمد.

در حال حاضر و پس از گذشت دو فصل و نبود ویسی در صبا، این مربی بازیکنی که خودش به صبا آورده بود را در این فصل به تیمش آورد تا خط دفاعی تیمش را بهبود بخشد.

حیدری سال گذشته به مدت یک فصل قراردادش را با صبا ثبت کرده بود و اکنون با اتمام قراردادش، به عنوان بازیکن آزاد با قراردادی یکساله به استقلال خوزستان پیوست.

تاکنون مشخص شده بود از بازیکنان سال قبل صبای قم، رضا عنایتی، اکبر صادقی، کیوان امرایی، سعید لطفی، میلاد سلیمان فلاح، مهدی مومنی، شهرام مهربان و محسن احمدی و مجید هوتن سال آینده در صبا جدا حضور ندارند و مجید حیدری دهمین بازیکنی است که در لیگ چهاردهم برای نماینده قم به میدان نمی رود.

به نظر می رسد علت جدایی و عدم تمدید قرارداد این بازیکنان، پرداخت نشدن مطالبات آن ها، مشکلات زیاد سال گذشته و انتقال تمرینات صبا به قم باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز