خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال؛

ابن‌قاسم: با یکی - دو بازیکن خارجی در حال مذاکره هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۵۳۱

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: یکی دو بازیکن در حال مذاکره هستیم واگر مذاکراتمان نهایی شد نام آنان را اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر نمی‌توانم بیش از این توضیح بدهم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مذاکره ما با رحمان احمدی صحت ندارد.

به گزارش ایلنا، حسین ابن‌قاسم در مورد وضعیت مذاکره با بازیکنان عنوان کرد: با مهرداد جماعتی به مدت دو سال و شهاب کرمی به مدت ۳ سال تمدید قرارداد کردیم قرار است مهدی بدرلو هم برای ثبت قرارداد جدید به اهواز بیاید و به زودی با غلامرضا رضایی هم صحبت می‌کنیم. اسکلت اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد و قصد نداریم بازیکنی را از دست بدهیم.

ابن قاسم در مورد مذاکره فولاد خوزستان با برخی از بازیکنان و اینکه گفته می‌شود رحمان احمدی را می‌خواهیم اظهار داشت: این مسئله صحت ندارد و صحبتی با احمدی نداشتیم

سرپرست فولاد خوزستان در مورد اردوی فولاد خوزستان در ارمنستان خاطرنشان کرد: این مسئله هنوز صد در صد نشده و منتظریم از سوی ارمنستان قطعیت این موضوع اعلام شود. قرار است اردویی در کرج و تهران داشته باشیم و اگر قطعی شد همانطور که قبلا اعلام کردیم ۱۰ روز به ارمنستان می‌رویم.

وی در مورد پاداش قهرمانی بازیکنان فولاد خوزستان گفت: پاداش قهرمانی را به بازیکنان پرداخت کردیم، اما مبلغ آن را اعلام نمی‌کنیم.

ابن قاسم در مورد اینکه گفته می‌شود چند باشگاه به دنبال جذب لوسیانو پریرا هستم، یادآور شد: با مدیر برنامه‌های این بازیکن درحال مذاکره هستیم تا قرارداد او را تمدید کنیم نه تنها پریرا بلکه بسیاری از باشگاه‌ها بازیکنان دیگر ما را هم می‌خواستند حتی چند باشگاه خارجی با من صحبت‌هایی را برای جذب بازیکنان فولاد انجام دادند. اما ما بازیکنانمان را حفظ می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه فولاد بازیکن خارجی جذب می‌کند، تصریح کرد: با یکی دو بازیکن در حال مذاکره هستیم و اگر مذاکرات‌مان نهایی شد نام آنان را اعلام خواهیم کرد. در حال حاضر نمی‌توانم بیش از این توضیح بدهم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز