خبرگزاری کار ایران

ترابیان خبرداد:

۲۲ شرکت تحت پیگرد قانونی فدراسیون فوتبال

asdasd
کد خبر : ۱۷۷۶۹۸

متاسفانه علیرغم نامه های متعدد به صدا و سیما، شبکه‌های مختلف صدا و سیما مخصوصا شبکه ۳ سیما جهت سودجویی از جو فوتبال جام جهانی کمال همکاری را با این شرکت‌های متخلف می‌کنند.

مدیر اجرایی کمیته بازاریابی فدراسیون درخصوص استفاده از لوگوی جام جهانی به همراه عکس بازیکنان تیم ملی در تبلیغات تحت عنوان حامیان تیم ملی توضیحاتی داد.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت رسمی فدراسیون، عباس ترابیان درباره اینکه آیا این تبلیغات با کمیته بازاریابی هماهنگ شده است، گفت: متاسفانه این روزها که مردم شریف و فوتبال دوست کشورمان در شوق و شعف پیگیری مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل هستند و اخبار مربوط به تیم ملی را مشتاقانه دنبال می کنند، تعدادی از تولید کنندگان کالاهای مختلف بدون مجوز فدراسیون فوتبال از برندهای متعلق به فوتبال ملی استفاده غیرقانونی کرده و نه تنها در بزرگراه‌ها تابلوهای خود را با بهره‌برداری از برندهای نامبرده تبلیغ کرده، بلکه با سوءاستفاده از احساسات بی‌شائبه مردم، خود و کالای موردنظر را بدون پرداخت حقوق حقه فوتبال ملی، با استفاده از جو فوتبال مطرح می‌کنند.

مدیر اجرایی کمیته بازاریابی در ادامه گفت: متاسفانه علی‌رغم نامه‌های متعدد به سازمان صدا و سیما جهت همکاری و جلوگیری از این سوء استفاده‌ها، شبکه‌های مختلف صدا و سیما مخصوصا شبکه ۳ سیما جهت سودجویی از جو فوتبال جام‌جهانی کمال همکاری را با این شرکت‌های متخلف می‌کنند. بر همین اساس جهت روشن کردن اذهان عمومی لازم می دانم اسامی شرکت‌هایی را که بدون اجازه و هماهنگی فدراسیون مبادرت به تبلیغات جام جهانی کرده‌اند را به اطلاع مردم حامی و دوستداران تیم ملی برسانم.

ترابیان در ادامه افزود: اسامی شرکت‌ها و موسساتی که از فدراسیون مجوز گرفته اند نام به این شرح است:

همراه اول، بانگ پاسارگاد، گلرنگ و اویلا هستند.

لازم به ذکر است پیگرد قانونی در ارتباط با اسامی شرکت های ذیل که بدون مجوز عمل کرده و هیچ هماهنگی با فدراسیون فوتبال نداشته اند در دست اقدام است.

اسامی شرکت‌های متخلف به شرح زیر است:

سامسونگ، مجتمع فرآورده‌های لبنی و بستی میهن، کیش چیس، صنایع غذایی به آرا(چاکلز)، دینا(دفتر تهران، مادیران، تلویزیون TCL، ارتباط تامین شمس نوی(رایتل)، بانک کشاورزی، پارک ارم، گلستان، شهر فرش، قلم چی، اخوان، روغن موتور کاسپین، برنج میزبان، بانک پارسیان، بانک سرمایه، شیرآلات راسان، ایرانسل و کاچیران.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز