خبرگزاری کار ایران

بازی با پیراهن‌ملی ارزش بسیار زیادی دارد؛

سجادی: ضرورت داشته باشد قرارداد کی‌روش تمدید می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۰۹

کی‌روش تا پایان جام جهانی قرارداد دارد. قطعا اگر ضرورت داشته باشد قرارداد کی‌روش تمدید شود، دولت همان طور که از سایر فدراسیون‌ها حمایت می‌کند به فدراسیون فوتبال نیز کمک می‌کند.

اگر فدراسیون فوتبال به این نتیجه برسد که تمدید قرارداد کی‌روش ضروری است، دولت کمک خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، نصرالله سجادی در نشست خبری پس از تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در سائوپائولو اظهار کرد: از طرف وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از حضور خبرنگاران تشکر می‌کنم چون حضور آن‌ها باعثانعکاس خوب اخبار به هواداران می‌شود.

معاون وزیر ورزش در ادامه در خصوص تمدید قرارداد کی‌روش گفت: کی‌روش تا پایان جام جهانی قرارداد دارد و برای ادامه آن فدراسیون فوتبال با توجه به ارزیابی‌ها تصمیم می‌گیرد. قطعا اگر ضرورت داشته باشد قرارداد کی‌روش تمدید شود، دولت همان طور که از سایر فدراسیون‌ها حمایت می‌کند به فدراسیون فوتبال نیز کمک می‌کند.

وی در ادامه درباره پاداش ملی‌پوشان گفت: پاداشی که برای هر بازی در نظر گرفته‌ایم مشخص است. پاداش دیدار برابر بوسنی و آرژانتین با هم برابر است. این تصمیمی است که گرفته‌ایم و من نشنیده‌ام بازیکنان ناراحت باشند. حتی امروز با کاپیتان تیم ملی هم صحبت کردم و او گفت که بازیکنان هیچ ناراحتی ندارند و این واقعیتی است که در اردوی تیم ملی وجود دارد.

سجادی ادامه داد: بازی با پیراهن ملی ارزش بسیار زیادی دارد و بازیکنان هم این مساله را می‌دانند احساساتی که مردم در استقبال از تیم ملی نشان دادند، ارزش زیادی دارد و اگر رسانه‌ها هم این مساله را تبلیغ کنند، خیلی بهتر است.

سجادی در پاسخ به این سوال که اگر روند بازی‌های ایران امیدوارکننده باشند، احتمال حضور وزیر ورزش یا رئیس جمهور وجود دارد، گفت: اطلاعی در این خصوص ندارم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز