خبرگزاری کار ایران

با فسخ قرارداد با صبا؛

فرید کریمی به تراکتورسازی پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۳۷۷

کریمی اعلام کرده برای اینکه راحت تر بتواند از صبا جدا شود، خودش را بازیکن سرباز معرفی کرده تا مسئولان صبا نتوانند مخالفتی با وی داشته باشند.

ایلنا: مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال صبای قم، با قراردادی دوساله به تراکتورسازی تبریز پیوست.

به گزارش ایلنا، فرید بهزادی کریمی که یک سال دیگر با صبا قرارداد داشت، پس از توافق با مسئولین تیمش از صبا جدا شد و به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور رفت.

وی که در سال ۹۱ با قراردادی سه ساله از استیل آذین به صبا آمده بود، دو فصلی که در این تیم حضور داشت بارها اعلام کرده بود از شرایط و امکانات تیمش ناراضی است و دیگر نمی تواند در صبا بماند و حتی چند وقت اخیر گفته بود از این تیم خواهد رفت.

کریمی در دو فصلی که در صبا حضور داشت، نمایش خوبی از خود به جای گذاشت و در لیگ ۹۲-۹۱ شش گل و یک پاس گل در کارنامه اش به ثبت رساند و سال گذشته نیز، هفت گل و سه پاس گل داده بود.

مهاجم فصل قبل صبای قم اعلام کرده برای اینکه راحت تر بتواند از صبا جدا شود، خودش را بازیکن سرباز معرفی کرده تا مسئولان صبا نتوانند مخالفتی با وی داشته باشند.

کریمی یازدهمین بازیکن جدا شده از تیم فوتبال صبای قم است و پیش از این رضا عنایتی، اکبر صادقی، کیوان امرایی، میلاد سلیمان فلاح، مجید هوتن، مهدی مومنی، مجید حیدری، سعید لطفی، شهرام مهربان و محسن احمدی از صبا جدا شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز