خبرگزاری کار ایران

تمرینات را با هدف آقای گلی شروع کردم؛

نوروزی: هدف پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است / کار من گل‌زدن است

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۰۷۹

در اولین حضور در پرسپولیس با فضای گرمی روبرو شدم. البته اکثر بچه‌ها را از قبل می‌شناختم و با بچه‌ها دوست هستم. به هر حال با استقبال خوبی روبرو شدم و اولین تمرین که کار با وزنه بود را انجام دادم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانم هواداران گلزنی در دربی را دوست دارند. تمام تلاشم را برای خوشحالی هواداران، آقای گلی و اجرای برنامه‌های مورد نظر کادر فنی انجام خواهم داد.

به گزارش ایلنا، رضا نوروزی افزود: در اولین حضور در پرسپولیس با فضای گرمی روبرو شدم. البته اکثر بچه‌ها را از قبل می‌شناختم و با بچه‌ها دوست هستم. به هر حال با استقبال خوبی روبرو شدم و اولین تمرین که کار با وزنه بود را انجام دادم.

وی درباره شایعاتی که در روزهای قبل درباره حضور او در اردو مطرح شده بود، ادامه داد: حرف و سخن که همیشه وجود دارد. اصلا این بحثکه ابتدا پول بگیرم و بعد در تمرین شرکت کنم، مطرح نبود. حالا هم می‌بینید در اردو حضور دارم. با توجه به کارهای پزشکی که داشتم و دوران نقاهت پس از آن، هماهنگ شده بود در این مقطع در تمرینات حاضر باشم. ساعت ۱۸ روز گذشته(دوشنبه) به تهران رسیدم. حتی برای دیدن خانواده نرفتم و از همان فرودگاه امام‌خمینی(ره) به مهرآباد رفته و از آنجا به تبریز پرواز کردم، بعد هم زمینی به سرعین آمدم. ساعت ۲ صبح در اردو بودم.

مهاجم گلزن پرسپولیس درباره آخرین وضعیت خود، خاطرنشان کرد: دوره درمان سپری شد و هیچ مشکلی برای انجام تمرینات ندارم. البته چون باید تمرینات سنگینی را به منظور آماده‌سازی انجام بدهم، آرام آرام فشار تمرینات را بالا می‌برم.

نوروزی که به جهت به ثمر رساندن ۸ گل برابر استقلال بین هواداران مورد توجه است، در این‌باره می‌گوید: به همه حریفان احترام می‌گذاریم ولی به هر حال کار من گل‌زدن است. می‌دانم برای هواداران هر دو تیم امتیازات و گل‌های بازی‌های دربی چیز دیگری است. البته هدف ما در پرسپولیس رسیدن به عنوان قهرمانی است و الان هم تمرینات را با این هدف شروع کرده‌ام که بتوانم آقای‌گل بشوم. البته قبل از هر چیز باید مجری برنامه‌های سرمربی باشیم ولی قول می‌دهم تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا هواداران را خوشحال کنم و باعثافتخار آنها و پرسپولیس باشیم. تا اینجا که قول‌های زیادی به هواداران داده‌ام و باید خیلی تلاش کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز