خبرگزاری کار ایران

امیدوارم تیم ملی صعود کند؛

فروزانی: منتظر نتیجه بازی امشب تیم ملی هستیم / تمرین بیشتر به معنای تمرین بهتر نیست

asdasd
کد خبر : ۱۸۰۴۱۲

اینکه ملی‌پوشان چه زمانی به تیم ملحق شوند، بستگی به این دارد که تیم ملی به مرحله بعد صعود کند یا نکند. البته امیدواریم امشب شاهد صعود تیم ملی باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمرین بیشتر به معنای تمرین بهتر نیست. در اردبیل طبق برنامه پیش رفته‌ایم و برای برنامه‌ریزی کار ملی‌پوشان، منتظر نتیجه امشب بازی با بوسنی و هرزگوین هستیم.

به گزارش ایلنا، رضا فروزانی با بیان این مطلب افزود: اردوی خوبی را در اربیل پشت سر گذاشتیم. همه چیز طبق برنامه پیش رفت. با توجه به زمانی که داشتیم روند متعادلی در تمرینات داریم که خیلی خوب است و بچه‌ها را خسته نمی‌کند. البته شاید بعضی فکر کنند تمرین بیشتر به معنای عملکرد بهتر است اما چنین تفکری درست نیست.

وی درباره برنامه‌های آتی تیم و شرایط اردوی اروپایی و حضور ملی پوشان در آن ادامه داد: در بازگشت به تهران یک هفته تا ۱۰ روز تمرینات را دنبال می‌کنیم. هنوز زمان دقیق آغاز اردوی اروپایی به ما اعلام نشده است. اینکه ملی‌پوشان چه زمانی به تیم ملحق شوند، بستگی به این دارد که تیم ملی به مرحله بعد صعود کند یا نکند. البته امیدواریم امشب شاهد صعود تیم ملی باشیم که هم برای روحیه بچه‌های ما و هم برای روحیه همه ایران خوب است. در مورد ملی‌پوشان مشکل خاصی نداریم. مشخص است که بازیکنان در آمادگی بسیار بالایی به سر می‌برند. در مورد آنها فقط بحثریکاوری را خواهیم داشت.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی خود از عملکرد تیم ملی خاطرنشان کرد: انتظار داشتم تیم ملی، آرژانتین را خوب ببندد ولی اینکه متقابلا آنها را تحت فشار بگذارد، فوق‌العاده بود. کی‌روش اصولا در کار بازیخوانی و اجرای برنامه‌های دفاعی تخصص داشته و به این مسئله شهره است.

فروزانی تصریح کرد: بازی با آرژانتین اتفاق خیلی خوبی بود. خیلی وقت بود که فوتبال کتک می‌خورد و همه علیه آن بودند. این بازی‌ها حال و هوای فوتبال ایران را عوض می‌کند و برای کل فوتبال خوب است. حالا ایران در سطح بین‌المللی اسمی در کرده است. فکر می‌کنم حالا خیلی‌ها آماده‌اند که با ما بازی دوستانه ملی داشته باشند. نباید بعد از جام جهانی بخوابیم باید از این فرصت استفاده کنیم تا در بورس بمانیم. در حال حاضر امیدوارم که بتوانیم برابر بوسنی به پیروزی برسیم و با توجه به نتیجه بازی آرژانتین و نیجریه، صعود کنیم. ایران توان پیروزی برابر بوسنی را دارد اما به طور قطع شیوه‌ای متفاوت با دو بازی قبل را طلب می‌کند که حتما توسط کی‌روش اجرا می‌شود. فقط بازیکنان باید مراقب باشند اتفاق دقایق پایانی بازی با آرژانتین تکرار نشود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز