خبرگزاری کار ایران

در اردوی چین به شرایط مسابقه می رسیم؛

وینگادا: بازیکنان امید روز به روز هماهنگ‌تر می‌شوند / هدف مان اینچئون است

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۰۳۶

سرمربی تیم امید گفت: با برپایی اردوهای تدارکاتی، دیدارهای دوستانه و تمرینات مستمر امیدوار هستیم در رقابت‌های اینچئون کره جنوبی نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال امید با ابراز رضایت از روند آمادگی این تیم گفت: روز به روز به هماهنگی و انسجام تیمی نزدیک تر می شویم.

به گزارش ایلنا، نلو وینگادا گفت: اردوی تدارکاتی تیم امید درحالی آغاز شد که در دو مرحله اول بیشتر تمرکزمان بر روی فعالیت‌های جسمانی و بدنسازی بود اما در این اردو کارهای تکنیکی و تاکتیکی در دستور کار بازیکنان قرار دارد و با انگیزه بالایی که از ملی پوشان سراغ دارم، تمرینات به خوبی پیش می‌رود و روز به روز با هم هماهنگ‌تر می‌شوند.

وی در خصوص اردوی تدارکاتی در کشور چین اظهار داشت: هدف از حضور در این کشور برگزاری تمرینات نهایی، انجام یک و یا دو بازی دوستانه است. در واقع قصد داریم با برگزاری اردو در این کشور علاوه بر انجام تمرینات، بازیکنان را به شرایطی برسانیم که از نظر آب و هوا، تغذیه، اختلاف ساعت به آمادگی برسند و برای حضور در کشور کره جنوبی مشکلی نداشته باشند.

وینگادا ادامه داد: بعد از برپایی اردوی چین مستقیما به کره جنوبی سفر خواهیم کرد و مدت زمانی که در پرواز هستیم حدود یک ساعت و سی دقیقه است که این امر نیز به خسته نشدن بازیکنان کمک بسزایی می‌کند.

وینگادا در پایان گفت: با برپایی اردوهای تدارکاتی، دیدارهای دوستانه و تمرینات مستمر امیدوار هستیم در رقابت‌های اینچئون کره جنوبی نتیجه مطلوبی کسب کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز