خبرگزاری کار ایران

مربیان استعداد کشف کنند، سود می‌برند؛

معینی: کسی به حاشیه برود نمی‌تواند ادامه بدهد

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۱۳۷

از مربیان برنامه یک‌ساله خواسته‌ایم و با مدیر عامل درباره مشکلات آنها صحبت کردم. کسی به حاشیه برود نمی‌تواند ادامه بدهد و مربیانی که استعداد کشف کنند سود می‌برد.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس گفت: از مربیان برنامه یک‌ساله خواسته‌ایم و با مدیر عامل درباره مشکلات آنها صحبت کردم. کسی به حاشیه برود نمی‌تواند ادامه بدهد و مربیانی که استعداد کشف کنند سود می‌برد.

به گزارش ایلنا، فریدون معینی افزود: در دوره جدید فعالیت آکادمی قصد داریم تا حد امکان مجموعه را حفظ کنیم. تغییرات در روش و نوع نگرش به کار خواهد رفت. مربیان با سابقه و با مدارک مربیگری خوب داریم. در جلسه کوتاهی که روز دوشنبه داشتیم، مسائل را مطرح کردیم و باید شرایط آکادمی را به شکلی کنیم که از قابلیت‌های موجود به بهترین شکل استفاده شود.

وی درباره نظارت بر مدارس فوتبال متعددی که در سطح کشور به نام پرسپولیس راه‌اندازی شده، ادامه داد: آکادمی جای بهترین‌ها است. ده‌ها نمایندگی در سراسر کشور به نام پرسپولیس فعالیت می‌کنند که به طور قطع باید آنها را زیر نظر داشته باشیم. در این ارتباط جلسه‌ای تشکیل خواهیم داد که با حضور نمایندگان این مدارس و آکادمی‌ها، اهداف باشگاه از نظر اقتصادی و فنی تشریح شود. هدف این است که بهترین‌ها از زیر ۱۲ سال تا ۱۹ – ۱۸ سال در باشگاه حضور داشته باشند. به طور قطع آنچه می‌خواهیم، در این فصل محقق نمی‌شود، اما از سال دیگر ۱۲-۱۳ ساله‌های بسیار خوب را آماده حضور در تیم زیر ۱۴ سال می‌کنیم که پس از آن به رده‌های بالاتر صعود کنند. باید بتوانیم هر سال یکی، دو بازیکن خوب را به تیم اصلی برسانیم، در این راه یک برنامه‌ریزی کامل و تلاش چند ساله مداوم لازم است. هدف این است که محتوای آموزشی یکسانی در مدارس فوتبال پرسپولیس اجرا شود. باید فلسفه فوتبال باشگاه را تعریف کنیم.

رئیس آکادمی فوتبال پرسپولیس ادامه داد: تمرینات استانداردی را باید تعریف و اجرا کنیم. از مربیان برنامه سالانه، ماهانه، هفتگی و روزانه خواسته‌ایم تا اینکه مشخص شود می‌خواهیم از کجا به کجا برسیم. باید کنترل‌ها به عنوان مدیر تیم‌های پایه صورت بگیرد. برای همه مربیان و مسوولان تیم‌های پایه دستورالعمل اجرایی خواهیم داشت. برنامه کاری و محتوای برنامه مشخص خواهد شد و برای رسیدن به اهداف باشگاه همه موظف هستند که درست کار کنند و اگر کسی خارج از این عمل کند یا وارد حاشیه شود، نمی‌تواند ادامه بدهد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه‌ای که داشتیم یکسری مشکلات و امکانات مورد نیاز هم از سوی مربیان مطرح شد. در جلسه‌ای که با رحیمی داشتم درباره این مسائل صحبت کردیم. می‌خواهیم همه چیز شفاف باشد و اگر همه به تعهدات خود عمل کنیم، حتما کار به بهترین شکل پیش می‌رود.

معینی در پایان درباره طرحی جدید برای ایجاد انگیزه نزد مربیان استعدادیاب سخن گفت و تصریح کرد: در جلسه‌ای که با حضور نمایندگان همه مدارس فوتبال و آکادمی‌ها خواهیم داشت، روشن خواهد شد که همه باید با برنامه آکادمی اصلی پیش بروند. یک متمم آئین‌نامه خواهیم داشت. به هر یک از مجموعه‌ها که بازیکنی را تحویل باشگاه بدهد امتیازاتی تعلق می‌گیرد و اگر این بازیکنان به تیم اصلی یا مدارج بالا برسند ۱۰ درصد از قراردادش به مربیان می‌رسد و قصد داریم استعدادها بر اساس مستندات انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز