خبرگزاری کار ایران

۲۶ حامی مالی برای حمایت از تیم ملی؛

این همه اسپانسر داریم، اما پول کی روش را نداریم!

asdasd
کد خبر : ۱۸۲۴۶۹

گر این ۲۶ بانک و شرکت صنعتی به جای این که میلیاردها تومان پول تبلیغات را در جاهای غیر ضروری خرج کنند حقوق فدراسیون فوتبال را پرداخت کنند، قطعا دیگر بهانه ای برای از دست دادن کی روش نخواهد ماند.

پیش از آغاز جام جهانی بیستم در سرزمین قهوه اگر چه موضوع اصلی محافل فوتبالی و افکار عمومی انتظار نمایش درخشان از سوی ملی پوشان کشورمان بود، با این حال برخی سوژه های دیگر پیرامون تیم ملی دیده می شدند که البته با نگرانی هایی نیز همراه بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهمترین این موضوعات بدون شک رفتن یا ماندن کارلوس کی روش بعد از جام جهانی بود.

ابهامات از بعد از بازی با کره و صعود به جام جهانی آغاز شد
کی روش از پس از پیروزی بر کره جنوبی و راهیابی تیم ملی ایران به جام جهانی منتظر تمدید قراردادش بود، اما در این مدت جواب صریحی از فدراسیونی ها نشنید. این زمان گذشت و جام جهانی هم فرا رسید. اما باز هم بزرگترین دغدغه مردم، ملی پوشان و اهالی فوتبال ماندن یا نماندن مرد پرتغالی در تیم ملی بود و جالب این که در روزهای حضور تیم ملی در برزیل، باز هم این سوال مطرح می شد، اما همچنان خبری از تمدید قرارداد کی روش نبود.

پول؛ مساله این است!
در روزهایی که تمدید قرارداد کی روش به یک مطالبه عمومی تبدیل شده، وزیر ورزش و جوانان می گوید: کی روش تخفیف دهد، تمدید می کنیم!
اگر نگاه برخی از اهل فن از جمله محسن صفایی فراهانی را که مشکل عدم تمدید قرارداد کارلوس کی روش مسایل مالی نیست را کنار بگذاریم، نگاه خوش بینانه این است که مشکل تمدید نشدن قرارداد پیر مرد پرتغالی پول است. او برای خودش سالی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار و یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار هم برای دستیارانش درخواست کرده که با دلار ۳۲۰۰ تومانی می شود سالی ۱۲میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و البته برای کشوری با بضاعت ایران، هزینه ۴ میلیون دلاری در سال اصلا قابل اعتنا نیست و چندان مشکل ساز نخواهد شد.

حکایت ۲۶ اسپانسر و مشکل بی پولی فدراسیون فوتبال!
در همین حال چندی پیش فدراسیون فوتبال با اعلام نام ۲۲ شرکت که بعدها به ۲۶ شرکت افزایش یافت و به اشکال مختلف خود را حامی تیم ملی اعلام کرده بودند، در بیانیه ای تاکید کرد: با سوء استفاده از احساسات بی شائبه مردم، خود و کالای مورد نظر را بدون پرداخت حقوق حقه فوتبال ملی، با استفاده از جو فوتبال مطرح می‌کنند.

روشن است اگر این ۲۶ بانک و شرکت صنعتی به جای این که میلیاردها تومان پول تبلیغات را در جاهای غیر ضروری خرج کنند حقوق فدراسیون فوتبال را پرداخت کنند، قطعا دیگر بهانه ای به نام نداشتن پول نخواهد ماند که فدراسیون پشت آن پناه ببرد و فوتبال ما را از داشتن مربی بزرگی به نام کارلوس کی روش محروم کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز