خبرگزاری کار ایران

روند آماده‌سازی خوبی را پشت سر می‌گذاریم؛

نادری: هدف اصلی ما مقدماتی جام‌جهانی پرتغال است

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۱۵۲

با توجه به اینکه تیم ما خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۵ پرتغال آماده می‌کند این تورنمنت بخش مهمی از آماده‌سازی تیم ما است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران اظهار امیدواری کرد همان‌طور که فدراسیون مساعدت زیادی تا به اینجا انجام داده در ادامه هم همین شرایط ادامه داشته باشد و بتوانیم بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام بدهیم.

به گزارش ایلنا، علی نادری درباره بازی دیروز مقابل چک گفت: در ابتدای بازی به دلیل اینکه شناختی از تیم ملی چک نداشتیم بازی را بد شروع کردیم، اما در زمان‌های دوم و سوم بهتر شدیم و بازی قابل قبولی انجام دادیم.

وی درباره تیم ملی فوتبال ساحلی چک گفت: تیم فیزیکی و از لحاظ بدنی بسیار خوبی بودند. از نظر تاکتیک سطح بالایی نداشتند اما در مصاف‌های تن به تن بسیار مشکل ساز بودند.

نادری با اشاره به بازی روز گدشته مقابل چک و با توجه به اینکه فردا باید به مصاف تیم ملی فوتبال ساحلی بلاروس بروند، اینطور ادامه داد: این نخستین بار بود که با چک بازی می‌کردیم، فردا هم با بلاروس بازی داریم، اما قبلا ۴بار با این تیم بازی کرده‌ایم، در کل هردو تیم، تیم‌های خوبی هستند و با توجه به اینکه تیم ما خود را برای مسابقات مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۱۵ پرتغال آماده می‌کند این تورنمنت بخش مهمی از آماده‌سازی تیم ما است.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: شرایط خوبی اینجا داریم و اینکه در شرایط بازی‌های تدارکاتی قرار می‌گیریم برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است. در این تورنمنت سرمربی تیم به تعدادی بازیکن جوان میدان داده تا این بازی‌ها زمان مناسبی برای سنجش و ارزیابی آنها باشد و در کل روند آماده‌سازی خوبی را پشت سر می‌گذاریم. همه این تلاش‌ها برای این است که ۱۲بازیکن آماده و سر حال برای مسابقات مقدماتی جام جهانی داشته باشیم تا راحت صعود کنیم.

وی در پایان گفت: امیدواریم همان‌طور که فدراسیون مساعدت زیادی تا به اینجا انجام داده در ادامه هم همین شرایط ادامه داشته باشد و بتوانیم بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام بدهیم. ما اردوی آماده‌سازی برزیل هم در پیش داریم و امیدواریم در آن اردو با تیم‌های قوی‌تری بازی تدارکاتی برگزار کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز