خبرگزاری کار ایران

از خاکی بودن هسلر جا خوردیم؛

رجب‌زاده: به مرزبان هم اندازه میثاقیان فرصت بدهند / فریب بازی‌های تدارکاتی را نباید خورد

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۵۱۴

یک مرد خاکی و افتاده که هنوز نیامده با تمام بازیکنان رفیق شد. انگار نه انگار که روزی یکی از بهترین‌های دنیا بوده است.

هافبک تیم فوتبال پدیده شاندیز معتقد است به دلیل کم تجربه بودن این تیم باید به مرزبان هم به اندازه میثاقیان این بار در لیگ برتر فرصت داد.

محمد حسن رجب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: بازی‌های تدارکاتی خوبی را در مشهد و تهران پشت سر گذاشتیم که شکر خدا سهم من هم از گل‌های زده شده، ۲ گل بود. رفته‌رفته بهتر می‌شویم و ان‌شاالله پس از اردوی صربستان به آمادگی صددر صد گروهی خواهیم رسید.

وی درخصوص نتایج نه چندان جالب پدیده در بازی های تدارکاتی که در تهران انجام شده، متذکر شد: من به تمام عقاید کارشناسان احترام می‌گذارم، اما مگر دیگر تیم‌های لیگ در بازی‌های تدارکاتی خود چه نتایجی می‌گیرند که ما نگرفته‌ایم! ما در کیش و مشهد در دو بازی بالای ۶ گل زدیم که نشان از قدرت تیم ما داشت. فریب نتیجه بازی‌های تدارکاتی را نباید خورد.

محمد رجب‌زاده تمام قد از مرزبانی که در اولین سال سرمربیگری خود به شدت زیر ذره بین است، دفاع کرده و یادآور شد: نباید فراموش کرد پدیده برای اولین سال به لیگ برتر آمده و زمان خواهد برد تا بتواند خود را با شرایط سطح اول رقابت‌های فوتبال کشور سازگار کند. من تنها خواهشم این است که به مرزبان هم که با کوله باری از تجربه مربیگری در خارج از کشور، سرمربی ما شده زمان بدهند؛ همان اندازه که به میثاقیان زمان دادند.

هافبک مغضوب فصل گذشته پدیده با اشاره به میثاقیان ادامه داد: با وجود کنار گذاشته شدنم از تیم در فصل قبل، دلخوری از میثاقیان ندارم. من همیشه احترام وی را داشته‌ام و الان هم می‌گویم همانطور که زمان وی ۸ هفته تیم خوب نتیجه نگرفت و حمایت شد از مرزبان هم حمایت کنند. به هر حال توپ گرد است.

اما رجب‌زاده از برخورد اول با توماس هسلر در اردوی کیش ابراز شگفت‌زدگی کرده و تاکید کرد: یک مرد خاکی و افتاده که هنوز نیامده با تمام بازیکنان رفیق شد. انگار نه انگار که روزی یکی از بهترین‌های دنیا بوده است. او در اردوی کیش تیم را کوچ نکرد اما به نظرم به عنوان مدیر تیم کنار ما خواهد بود.

وی در پایان بهترین قرعه‌کشی لیگ برای پدیده را این طور دانسته و اذعان داشت: اگر در ابتدا با تیم‌های کم نام و نشان‌تر بازی کنیم تیم خودش را پیدا خواهد کرد و در بازی با تیم‌های بزرگتر می‌توانیم جواب توقع سکوها را بدهیم. امسال با حضور بازیکن بزرگی چون رضا عنایتی می‌توانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز