خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی؛

پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز متوقف شد / تساوی دایی و تارتار پشت درهای بسته!

asdasd
کد خبر : ۱۸۳۶۰۳

تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار تدارکاتی به مصاف گسترش فولاد تبریز رفته بود در پایان ۹۰ دقیقه تلاش نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورد.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز یکشنبه در دیداری تدارکاتی مقابل گسترش فولاد تبریز متوقف شد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران که در دیدار تدارکاتی به مصاف گسترش فولاد تبریز رفته بود در پایان ۹۰ دقیقه تلاش نتیجه‌ای بهتر از تساوی به دست نیاورد.

در این دیدار که از ساعت ۱۸ امروز(یکشنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر تهران و در پشت درهای بسته برگزار شد، دو تیم در پایان به تساوی بدون گل رسیدند. در این دیدار پرسپولیس در ابتدا با ترکیب سوشا مکانی، مهدی طارمی، فاطمی، رضا حقیقی، علیرضا نور محمدی، محمدرضا خانزاده، حسین ماهینی، آستانی، محمد نوری و حمیدرضا علی‌عسگر پا به میدان گذاشت.

در دیدار امروز، نیلسون به تمرین کردن در اطراف زمین پرداخت و درون دروازه سرخپوشان پایتخت حضور پیدا نکرد. همچنین مهدی دغاغله و محسن بنگر نیز به دلیل مصدومیت نتوانستند در بازی مقابل گسترش حضور پیدا کنند.

مجتبی محرمی و رضا وطنخواه دو تن از پیشکوستان باشگاه پرسپولیس نیز به عنوان میهمانان ویژه نظاره‌گر این دیدار بودند.

هدایت سرخپوشان پایتخت در این دیدار بر عهده علی دایی بود و سرمربی‌گری تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز را مهدی تارتار برعهده داشت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز