خبرگزاری کار ایران

فیفا خودش به تیم ملی نمره داد؛

دادکان: باید از فدراسیون و کی روش تقدیر کرد / عملکرد کارلوس از برانکو هم بهتر بود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۵۳

ما وقتی کی‌روش را حذف کنیم باید یکی در حد وی را پیدا کنیم چرا که نوبت به مربیان ایرانی نمی‌رسد. من به همه مربیان داخلی احترام می‌گذارم اما باید بگویم که کی‌روش حتی از برانکو هم جلوتر است.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه کارلوس کی‌روش عملکرد خوبی در تیم ملی فوتبال ایران داشته و باید به همکاری‌اش با فوتبال کشورمان ادامه دهد به ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی در مسابقات جام‌جهانی پرداخت و گفت: تیم ما عملکرد قابل قبولی داشت که به همین خاطر باید از کی‌روش و فدراسیون فوتبال به خاطر تلاشی که کردند تشکر کرد.

به گزارش ایلنا، محمد دادکان در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال در جام جهانی و اینکه چه نمره‌ای به این تیم می‌دهد خاطر نشان کرد: نمره را من نمی‌توانم بدهم. فیفا خودش به تیم‌ها نمره داده است. آن زمان ما تیم بیست و پنجم جام جهانی شد ولی حالا این تیم بیست و هشتم شده است.

رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد درباره عملکرد تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات جام جهانی بیان کرد: به نظر من تیم ملی خوب بازی کرد و باید از این تیم تقدیر کرد. از فدراسیون فوتبال و کی‌روش بابت تلاشی که کردند تشکر می‌کنم. باید بپذیریم کی‌روش برای ما مفید است و امیدوارم که بماند.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفتگو می‌کرد در خصوص انتقادهای مربیان داخلی از کی‌روش گفت: من قبل از جام جهانی و در خلال آن صحبتی درباره تیم ملی نکرده بودم ولی ما وقتی کی‌روش را حذف کنیم باید یکی در حد وی را پیدا کنیم چرا که نوبت به مربیان ایرانی نمی‌رسد. فوتبال یک رشته وارداتی است. من به همه مربیان داخلی احترام می‌گذارم اما باید بگویم که کی‌روش حتی از برانکو هم جلوتر است.

دادکان همچنین گفت: فوتبال لحظاتی دارد که نیاز به مربیان بزرگ دارد. همان بازی‌های مقدماتی را در نظر بگیرد کسی فکر نمی‌کرد که ایران بتواند در سه بازی آخر ۹ امتیاز بگیرد و صعود کند. خودم همین طور فکر می‌کردم اما با تفکراتی که کی‌روش داشت تیم ملی هر سه بازی را برنده شد و به جام جهانی صعود کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز