خبرگزاری کار ایران

مصدومیتم را به فال‌نیک می‌گیرم؛

دغاغله: در پرسپولیس همه چیز متفاوت است / بهترین بازی‌ها را انجام می‌دهم

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۴۵۹

همه چیز متفاوت با آن چه بود که فکر می‌کردم. در پرسپولیس همه چیز یک جور دیگر است و ما تلاش می‌کنیم با فشاری که این روزها تحمل می‌کنیم، بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم.

مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این مصدومیت پیش از شروع فصل را به فال نیک می‌گیرم. سال قبل در ابتدای فصل مصدوم بودم و یازده گل زدم و امیدوارم اتفاق مشابهی برای من پیش نیاید.

به گزارش ایلنا، مهدی دغاغله افزود: مصدومیت بخشی از فوتبال است. دوست داشتم الان مشکلی نداشتم و ۳ برابر فشار تمرینات را تحمل می‌کردم، ولی به هر حال این اتفاق روی داد و من آن را به فال‌نیک می‌گیرم. سال قبل در همین زمان عمل آپاندیس داشتم ولی به قدری تلاش کردم که در نهایت توانستم ۱۱ گل بزنم و به پیراهن پرسپولیس برسم. برای این فصل هم سعی می‌کنم بعد از بهبودی، بیشتر تلاش کنم تا برای تیم خودم مفید باشم.

وی درباه شرایطش در تیم پرسپولیس ادامه داد: همه چیز خوب است. از سوی کادر فنی و همبازیانم با برخورد خوبی روبرو شدم. همه چیز متفاوت با آن چه بود که فکر می‌کردم. در پرسپولیس همه چیز یک جور دیگر است و ما تلاش می‌کنیم با فشاری که این روزها تحمل می‌کنیم، بهترین بازی‌ها را انجام بدهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز