خبرگزاری کار ایران

عملکرد خوبی مقابل بورسیا اسپور داشتیم؛

جمشیدیان: امسال کوه انگیزه ام / می خواهم فصل قبل را جبران کنم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۲۲

امیدوارم شرایط‌مان با اضافه شدن ملی‌پوشان بهتر شود و بتوانیم نتایج فصل پیش را جبران کنیم. ما همه آماده هستیم و همه چیز برای جبران فصل گذشته آماده و مهیاست.

هافبک تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه مثل فصل گذشته مشکل بدنی ندارد، گفت: در این فصل من کوهی از انگیزه هستم.

به گزارش ایلنا، ​احمد جمشیدیان درباره آخرین وضعیت آبی‌پوشان در اردوی ترکیه گفت: تمرینات سخت و پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و کادر فنی به دنبال این است که بازیکنان را به لحاظ جسمانی در شرایطی قرار دهد که در طول مسابقات کمترین مشکل جسمانی برای‌شان ایجاد شود. ما یک بازی خوب دوستانه هم با تیم بورسا اسپور داشتیم و بعد از یک ریکاوری خوب پس از آن دیدار، بار دیگر تمرینات سخت‌مان را ادامه دادیم. ما یک بازی دیگر هم با تیمی الجزایری خواهیم داشت و انشاءالله که این دیدارها سرآغاز موفقیت ما در فصل پیش روی باشد.

این بازیکن اضافه کرد: در بازی با بورسا اسپور با وجود اینکه ما در شرایط بدنسازی بودیم، خیلی عملکرد خوبی را ارائه دادیم. فراموش نکنید که این تیم قرار است در لیگ اروپا بازی کند و در اوج وضعیت بازی و مسابقه قرار داشت. این درحالی بود که در سوی دیگر ما قرار داشتیم که خسته بودیم و برای نخستین بار بود که در یک مسابقه تدارکاتی به میدان می‌رفتیم و جالب است بدانید تا پیش از این دیدار، ما حتی یکبار هم در زمین بزرگ فوتبال بازی نکرده بودیم ولی آنقدر بازیکنان تیم تلاش کردند که تا استانه پیروزی هم پیش رفتیم. در مجموع عملکرد ما به گونه‌ای بود که کادر فنی پس از بازی خیلی به تیم و قابلیت بازیکنان امیدوار شده بود.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت مصدومیتش به طور کامل حل شده یا خیر، اظهار کرد: من اواخر لیگ گذشته هم وضعیت بدنی‌ام حل شده بود و الان هم بدون هیچ مشکلی کنار سایر بازیکنان تمرین می‌کنم. من این فصل کوهی از انگیزه هستم و می‌خواهم با تلاش‌هایم، لطف هواداران و اعتماد کادر فنی را به خودم جبران کنم. در بازی با بورسیا اسپور هم در دقایقی که به میدان رفتم تلاشم این بود که مثمر ثمر باشم و کادرفنی هم فکر می‌کنم از عملکردم راضی بود.

جمشیدیان با ابراز امیدواری از آینده استقلال در فصل پیش روی بیان کرد: انشاءالله شرایط‌مان با اضافه شدن ملی‌پوشان بهتر شود و بتوانیم نتایج فصل پیش را جبران کنیم. ما همه آماده هستیم و همه چیز برای جبران فصل گذشته آماده و مهیاست. کادر فنی تلاش زیادی می‌کند تا تیم را آماده کند و بازیکنان هم از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

جمشیدیان در پایان با ابراز خرسندی از وضعیت مدیریتی باشگاه استقلال اظهار کرد: به شخصه با افشارزاده دیدار و گفت و گویی نداشتم اما کسانی که ایشان را می‌شناسند، می‌گویند که مدیری مدبر هستند و بازیکنان قدیمی‌تر از من که در استقلال حاضر هستند هم معتقدند که در مدت اخیر وضعیت باشگاه خیلی تفاوت کرده است. به شخصه نیز تفاوت را در دو سه هفته اخیر دیده‌ام و خیلی چیزها درست شده است. تغییراتی که وزارت ورزش ایجاد کرده مثبت بوده و درست است که افشارزاده کمتر کنار تیم هستند اما با مدیریت‌شان مانع از ایجاد مشکل برای تیم می‌شوند و این قابل تقدیر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز