خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی؛

پرسپولیس برابر حریف رومانیایی به برتری دست یافت / گلزنی نوروزی و عباس زاده

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۸۲

تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی در کمپ تمرینی خود در ترکیه به مصاف تیم گلوریا رومانی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد.

دیدار تدارکاتی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گلوریا رومانی با برتری سرخپوشان ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی در کمپ تمرینی خود در ترکیه به مصاف تیم گلوریا رومانی رفت و در نهایت موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر حریف خود را شکست دهد. رضا نوروزی(۲ بار) و محمد عباس زاده برای پرسپولیس گلزنی کردند.

در دقیقه ۱۹ رضا نوروزی روی پاس حسین ماهینی اولین گل پرسپولیس را به ثمر رساند. در دقیقه ۳۱ بار دیگر دروازه حریف باز شد که داور گل سالم پرسپولیس را آفساید اعلام کرد. پرسپولیس در دقیقه ۴۰ به گل دوم رسید. پیام صادقیان روی حرکتی که توسط نوری آغاز شد پاسی را برای رضا نوروزی فرستاد که ضربه وی در گوشه دروازه حریف نشست.

پرسپولیس در دقیقه ۸۸ گل سوم را به ثمر رساند. مهدی طارمی در یک فرار از میان مدافعان حریف، در موقعیت گلزنی قرار گرفت و وقتی عباس‌زاده را در موقعیت بهتری دید، توپ را به او سپرد و عباس‌زاده نیز سومین گل پرسپولیس را وارد دروازه تیم حریف کرد.

بازیکنان بعد از بازی دور زمین دویدند و ریکاوری کردند و سپس راهی هتل شدند تا برای استخر و سونا و رفع خستگی آماده شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز