خبرگزاری کار ایران

از دایی و هواداران تشکر می‌کنم؛

خلعتبری: جدایی ام از پرسپولیس قطعی شد / به استقلال نمی روم

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۳۸۷

خلعتبری در خصوص اینکه آیا برای تمدید قرارداد با سرخپوشان مبلغ زیادی را پیشنهاد داده است عنوان کرد: این بحث‌ها صحت ندارد و من هم دیگر نمی‌خواهم بیشتر از این درباره پرسپولیس صحبت کنم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه جدایی اش از جمع سرخپوشان قطعی است گفت: از دایی و هواداران پرسپولیس تشکر می کنم.

محمدرضا خلعتبری درگفت‌‌وگو با ایلنا ضمن بیان این مطلب در مورد جدایی اش از باشگاه پرسپولیس گفت: دیگر کار من با پرسپولیس تمام شد و به صورت رسمی از این باشگاه جدا شدم تا به تیم دیگری بپیوندم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقصد بعدی‌اش سپاهان خواهد بود یا به تیم های عربی خواهد پیوست خاطر نشان کرد: هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما احتمال هر اتفاقی وجود دارد. فقط این را می‌توانم بگویم که خیال هواداران پرسپولیس راحت؛ به استقلال نمی‌روم.

مهاجم فصل گذشته پرسپولیس در خصوص اینکه آیا برای تمدید قرارداد با سرخپوشان مبلغ زیادی را پیشنهاد داده است عنوان کرد: این بحث‌ها صحت ندارد و من هم دیگر نمی‌خواهم بیشتر از این درباره پرسپولیس صحبت کنم. فقط جا دارد از همه هواداران پرسپولیس که یک فصل از من حمایت کردند و همچنین از علی دایی تشکر کنم.

خلعتبری تصریح کرد: می‌خواهم تا دو روز آینده و با فراغ بال تیم فصل جدیدم را انتخاب کنم و خودم را برای آغاز فصل جدید لیگ برتر آماده کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز