خبرگزاری کار ایران

سال ۲۰۱۵ موزه فیفا افتتاح می شود؛

ملا محمد: بهترین آثار فرهنگی جام جهانی برای فیفا ارسال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۷۹۱

آثار فرهنگی مختص به جام جهانی را جمع آوری کردیم و پس از بررسی و ارزیابی تمامی آنها مقرر شد برترین آثار انتخابی را به همراه هنرمند و صاحب اثر مربوطه به مقر فیفا اعزام کنیم.

رییس کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال گفت: بهترین آثار فرهنگی مختص به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برای فیفا ارسال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا ملامحمد افزود: پس از بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال ایران از برزیل یکی از اقداماتی که به وسیله کمیته فرهنگی و به دستور رییس فدراسیون انجام شد جمع آوری آثار ارائه شده از سوی ایران در جام جهانی بود.

وی اظهار کرد: با توجه به این که در سال ۲۰۱۵ موزه فیفا افتتاح می شود، بر اساس اعلام فیفا آثار برتر هر کشور به این موزه ارسال و نگه داری خواهد شد.

ملامحمد افزود: به همین دلیل در کمیته فرهنگی آثار فرهنگی مختص به جام جهانی را جمع آوری کردیم و پس از بررسی و ارزیابی تمامی آنها مقرر شد برترین آثار انتخابی را به همراه هنرمند و صاحب اثر مربوطه به مقر فیفا اعزام کنیم.

رییس کمیته فرهنگی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال گفت: تا به این لحظه فرش جام جهانی که توسط استاد حسین کاظمی حامد بافته شده و پیش از جام جهانی در مراسم ویژه ای در سالن اجلاس کشورهای اسلامی رونمایی شده بود از بین آثار ارسالی انتخاب شده است و سایر آثار هم در حال بررسی و انتخاب نهایی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز