خبرگزاری کار ایران

هدف پرسپولیس قهرمانی آسیاست؛

سیاسی: جدایی خلعتبری و سیدجلال جای تاسف دارد / مشکلی با علی دایی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۰۲۶

برای آسیا به موقع تدابیر خاصی می‌اندیشیم. ما دنبال قهرمانی آسیا هستیم و هدف ما فقط قهرمانی آسیاست و ان‌شاالله که این امر بتواند تحقق پیدا کند

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید مسیر خودش را ادامه دهد و انتظارات هواداران را برآورده کند.

حمیدرضا سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: تیم ما هنوز کامل بسته نشده و چند روز برای بستن کامل تیم فرصت داریم اما تیم ما یک تیم بسیار خوب است.

وی افزود: جدایی خلعتبری و سیدجلال حسینی جای تاسف دارد، اما تیم ما مسیر خود را ادامه می‌دهد و امیدوارم بتوانیم مهره‌های خوبی بیاوریم تا جای خالی آنها را پر کنیم. به هر حال پرسپولیس باید مسیر خودش را ادامه دهد و انتظارات هواداران را برآورده کند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: با این تیمی که بسته شده به قهرمانی در فصل جدید خیلی امیدوارم و امید دارم قبل از پایان لیگ قهرمان شویم. روی کاغذ نشان می‌دهد تیم ما از همه قو‌ی‌تر است و امید اول قهرمانی محسوب می‌شود.

وی در مورد برنامه پرسپولیس در آسیا در فصل جدید گفت: برای آسیا به موقع تدابیر خاصی می‌اندیشیم. ما دنبال قهرمانی آسیا هستیم و هدف ما فقط قهرمانی آسیاست و ان‌شاالله که این امر بتواند تحقق پیدا کند. این مساله اگر رویایی هم باشد هدف ماست و هدف هم مقدس است و با این تیمی که بسته‌ایم جز این توقعی نداریم.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد شایعات مبنی بر اختلاف علی دایی و هیات مدیره پرسپولیس گفت: من با دایی رابطه بسیار بسیار حسنه‌ای دارم و هیچ مشکلی ندارم. از رابطه بقیه اعضای هیات مدیره با دایی اطلاعی ندارم، اما خودم رابطه خوبی با دایی دارم و هیچ مشکلی بین ما نیست.

سیاسی در پایان گفت: مشکلات مالی زیادی داریم اما برای بستن تیم و حضور د فصل جدید مشکلی نداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز