خبرگزاری کار ایران

باشگاه پیش‌بینی همه چیز را کرده؛

رحیمی: بدهی به سیدجلال نداریم / با پیامک از حضور در پرسپولیس عذرخواهی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۲۱۲

سید جلال حسینی زحمات زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس کشیده که جا دارد از این ملی‌پوش ارزنده کشورمان صمیمانه تشکر کنم. هواداران نگران نباشند، باشگاه پیش‌بینی همه چیز را کرده است.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: سید جلال حسینی زحمات زیادی برای تیم ملی و پرسپولیس کشیده که جا دارد از این ملی‌پوش ارزنده کشورمان صمیمانه تشکر کنم. هواداران نگران نباشند، باشگاه پیش‌بینی همه چیز را کرده است.

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ملی‌پوشان خصوصا سید جلال حسینی ملی‌پوش ارزنده تیم فوتبال پرسپولیس در جام جهانی فوتبال اظهار داشت: با توجه به چندین نوبت قرار ملاقات با سید جلال حسینی، بالاخره روز گذشته با وی به گفتگو نشستیم و ضمن حل و فصل مطالبات گذشته و با توجه به پرداخت مبلغ قابل توجهی در بدو تصدی اینجانب و مشاهده استناد و مدارک موجود تا حال حاضر در باشگاه پرسپولیس، بدهی به وی نداشته، هر چند هرگونه مستنداتی از طرفین قابل بررسی است.

وی همچنین در خصوص قرارداد جدید سید جلال حسینی در فصل رقابت‌های پیش رو و با توجه به اختلاف نظر در مبالغ پیشنهادی طرفین مقرر شد که وی در ساعت ۷ بعدازظهر همان روز در محل باشگاه پرسپولیس حضور بهم رسانند تا ضمن مشاهده اسناد و مدارک موجود در باشگاه به تفاهم مبلغ قرارداد جدید نیز دست یابیم که متاسفانه وی با ارسال پیامک از حضور خود در باشگاه عذرخواهی نمودند.

مدیر عامل باشگاه در ادامه افزود: در اینجا جا دارد از بازیکنانی که مطالبات خود را از باشگاه دریافت ننموده‌اند و با توجه به قرارداد منعقده به راحتی می‌توانستند از تیم جدا شوند و فقط به خاطر پرسپولیس و هواداران خونگرم آن همراه علی دایی به اردو رفتند، تشکر و قدردانی نمایم.

رحیمی اشاره کرد: باشگاه پرسپولیس برای موفقیت‌های آینده در حال تست‌گیری از چندین بازیکن خارجی در اردوی ترکیه است تا بتواند امنیت خاطری برای هواداران عزیز و باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر، جام حذفی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا را فراهم آورد و از قداست باشگاه دفاع نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز