خبرگزاری کار ایران

در دیداری تدارکاتی رغم خورد؛

شکست سنگین صبای قم از نفت تهران / پنالتی بیات گل نشد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۳۷۵

بهترین فرصت گلزنی صبای قم در دقیقه ۸۰ بود که آن ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما علیرضا بیرانوند ضربه محسن بیات را مهار کرد.

ایلنا: تیم فوتبال صبای قم در دیداری دوستانه مقابل نفت تهران با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این مسابقه ساعت ۱۸ در ورزشگاه اختصاصی نفت تهران برگزار شد که صبایی ها با ترکیب: میلاد فراهانی، پیروز قربانی، امید قربانی، سید احمد مهدی زاده، محمد برج لو، روزبه چشمی، حمید رضا کاظمی، حسین بادامکی، احمد حسن زاده، جلال الدین علی محمدی و امین متوسل زاده به این بازی آمده بودند، درحالی که بازیکنان نفرات تهران را نیز علیرضا بیرانوند، محمد امین حاج محمدی، مهدی شیری، سیامک کوروشی، وحید حمدی نژاد، علی عزتی کرامت، مرتضی پورعلی گنجی، ایمان مبعلی، وحید امیری، حسین ابراهیمی و غلامرضا رضایی تشکیل می دادند.

در نیمه اول صبا حملات کمی انجام داد، اما شاگردان علیرضا منصوریان بازی با برنامه و اصولی را به نمایش گذاشتند و توانستند در دقایق پایانی توسط حسین ابراهیمی تنها گل این نیمه را به ثمر رسانند.

با شروع نیمه دوم باز هم نفتی ها بازی را در دست گرفتند و در ادامه حملاتشان موفق به زدن دو گل در دقایق ۶۰ و ۷۰ توسط علی قربانی و غلامرضا رضایی شدند.

چند دقیقه پیش از گل سوم صحنه جالبی در این مسابقه رغم خورد، جایی که احمد حسن زاده(بازیکن صبای قم) و امین حاج محمدی(بازیکن نفت تهران) از بازی اخراج شدند اما با توافق صمد مرفاوی و علیرضا منصوریان مجددا بازی یازده نفره ادامه پیدا کرد.

بهترین فرصت گلزنی صبای قم در دقیقه ۸۰ بود که آن ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند اما علیرضا بیرانوند ضربه محسن بیات را مهار کرد تا بازی با همان نتیجه ۳ بر صفر دنبال شود.

در دقیقه ۸۵ سعید لطفی بازیکن فصل گذشته صبای قم که به تازگی به نفت تهران پیوسته است، با تکل عمد روی مهاجم صبا از بازی اخراج شد، اما بیرون رفتن وی تاثیری در روند مسابقه نداشت و این دیدار دوستانه با نتیجه ۳ بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید.

در طول نیمه دوم هر دو تیم تغییراتی انجام دادند که در پایان بازی ترکیب دو تیم به صورت زیر بود:

ترکیب پایانی صبای قم: فراهانی، مرتضی کاشی، امید قربانی، محسن بیات، برج لو، روزبه چشمی، فرشید باقری، علی محمدی، قاسم گرامی، سجاد کرمان و آمبونو آچیله

ترکیب پایانی نفت تهران: بیرانوند، حاج محمدی، کوروشی، دباغ، لطفی، رضاوند، عزتی کرامت، ویکروم، مطهری، قربانی و ابراهیمی

گفتنی است تیم فوتبال صبای قم پیش از این سه بازی تدارکاتی دیگر با تیم های شهرداری اردبیل، راهیان کرمانشاه و تیم ملی امید برگزار کرده بود که تنها در برابر تیم ملی امید شکست خورده بود و در دوبازی دیگر به پیروزی رسیده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز