خبرگزاری کار ایران

کریمی از مدیران فوتبال ما بزرگتر بود؛

هاشمی‌نسب: با این مدیران همان بهتر که اسطوره‌ها بروند / این فوتبال لیاقت علی کریمی‌ها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۸۵۸

علی کریمی باید زودتر از اینها می‌رفت. حیف بود در فوتبال ما بماند، چون از مدیران ما خیلی بزرگتر بود که بخواهد برای آنها فوتبال بازی کند همان بهتر که اسطوره‌ها بروند تا اینکه مدیران ما کنار آنها عکس یادگاری بگیرند و گنده شوند

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران از خداحافظی علی کریمی از دنیای توپ گرد به هیچ‌وجه ناراحت نیست و معتقد است با مدیرانی که فوتبال ما دارد همان بهتر که اسطوره‌ها از فوتبال بروند تا دیگر مدیران ما برای بزرگ شدن خودشان با این بازیکنان استثنائی عکس یادگاری نگیرند.

گفت‌وگوی مهدی هاشمی نسب را با خبرنگار ایلنا در زیر می خوانید:

علی کریمی ازفوتبال خداحافظی کرد، در این رابطه چه صحبتی دارید؟
بالاخره این شتری است که در خانه هر کسی می‌خوابد، علی کریمی هم مثل بقیه، اتفاقی نیفتاده، احمدرضا عابدزاده، ‌ مهدی مهدوی‌کیا، کریم باقری، مجتبی محرمی و خیلی‌های دیگر از این فوتبال رفتند علی کریمی هم رفت، اما مهم این است که کریمی چه چیزی از خودش به جا گذاشته و باید قدردان او بود، اما متاسفانه کریمی هم مثل بقیه به دست فراموشی سپرده می‌شود.

چطور می‌شود بازیکنی در این سطح با نوشتن چندخط بیانیه از فوتبال می‌رود؟
مگر بقیه چطوری رفتند امثال مهدوی‌کیا و کریم باقری چطوری از این فوتبال خداحافظی کردند؟

به هر حال برای مهدوی‌کیا و باقری حداقل یک بازی خداحافظی گرفتند؟
چه بازی؟ بازی با پیشکستوتان میلان در شأن مهدوی‌کیا بود؟ بازی با برزیل در یک کشور غریبه در شأن کریم باقری بود که بیاید ۱۰ دقیقه بازی کند و از فوتبال برود. ما توقعی از این آدم‌ها نداریم چون وقتی مدیران ما کار بلد نیستند توقعی نیست که برای اسطوره ها کاری بکنند مدیران ما کار بلد نیستند وکارشان فوتبال نیست. اگر کار بلد بودند حال و روز فوتبال ما این نبود.

فکر می‌کنید علی کریمی به موقع خداحافظی کرد؟
کریمی باید زودتر از اینها می‌رفت. حیف بود در فوتبال ما بماند چون از مدیران ما خیلی بزرگتر بود که بخواهد برای آنها فوتبال بازی کند، همان بهتر که اسطوره‌ها بروند تا اینکه مدیران ما کنار آنها عکس یادگاری بگیرند و گنده شوند. مدیران ما با مدیریت‌شان بزرگ و محبوب نمی‌شوند، مگر اینکه با اسطوره‌ها عکس بگیرند و گنده شوند.

بزرگترین خصلت کریمی چه بود؟
علی پسر خوبی بود و ۳-۴ سالی که در پرسپولیس و تیم ملی بودیم رابطه خیلی خوب و نزدیکی با هم داشتیم. علی هر وقت می‌خواست یک تنه تیم را نجات می‌داد، اما همان بهتر که رفت تا ۴ بچه نیایند در زمین کاری کنند که خوشایند او نباشد. این فوتبال لیاقت علی کریمی‌ها را ندارد و بدبختی فوتبال ما این است که کریمی با ۳۵ سال سن ستاره فوتبال ایران بود. خاطرات زیادی با کریمی دارم. تمام دربی‌هایی که با هم بودیم چه کنارش و چه روبرویش بازی کردم برایم خاطره بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز