خبرگزاری کار ایران

نقل و انتقالات لیگ چهاردهم فوتبال؛

ارشاد یوسفی با فولاد تمدید کرد / انتقال دروازه بان ملی پوش منتفی شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۷۹۱۶

باشگاه فولاد خوزستان بعد از جدایی سوشا مکانی به دنبال یک دروازه‌بان دیگر بود و برای همین مذاکراتی بین دو باشگاه فولاد و سپاهان برای انتقال رحمان احمدی به تیم اهوازی برگزار شد.

ارشاد یوسفی دروازه‌بان تیم فوتبال فولاد خوزستان قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ارشاد یوسفی با مسئولان باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسید و در چهاردهیمن دوره از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان یکی از دروازه‌بان‌های فولاد فعالیت خواهد کرد.

طبق اعلام سایت باشگاه فولاد، ارشاد یوسفی در دوازدهمین دوره از لیگ برتر ۱۹ بار به عنوان سنگربان فولاد در زمین حضور داشت که البته این تعداد در سیزدهمین دوره از لیگ برتر به ۵ بار کاهش یافت.

یوسفی همچنین سابقه حضور در تیم‌های شموشک نوشهر، سایپا، شیرین فراز، صبا و مس را در کارنامه خود دارد.

خبر دیگر از تیم فولاد خوزستان اینکه حضور رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان در تیم فولاد منتفی شد. باشگاه فولاد خوزستان بعد از جدایی سوشا مکانی به دنبال یک دروازه‌بان دیگر بود و برای همین مذاکراتی بین دو باشگاه فولاد و سپاهان برای انتقال رحمان احمدی به تیم اهوازی برگزار شد. البته این مذاکرات در سطح مدیران دو کارخانه برقرار بود ولی در نهایت مذاکرات نتیجه‌ای در بر نداشت تا حضور احمدی در فولاد منتفی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز