خبرگزاری کار ایران

در مذاکره با مسئولان فوتبال ایران؛

AFC: ایران با تمدید قرارداد کی‌روش موافقت کرد / ادامه همکاری تا جام‌جهانی۲۰۱۸

asdasd
کد خبر : ۱۸۸۱۹۷

با تمدید قرارداد کی‌روش، انتظار می رود این سرمربی ۶۱ ساله هدایت تیم ایران را در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ و جام جهانی ۲۰۱۸ در روسیه به عهده بگیرد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت: فدراسیون فوتبال ایران با تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام جهانی ۲۰۱۸ موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد؛ هر دو طرف در جلسه‌ای در مقر فدراسیون فوتبال ایران، در مورد نهایی کردن قرارداد در روز اول اوت به توافق رسیدند.

کی‌روش با اشاره به تمایل خود برای ادامه سرمربیگری تیم ملی ایران گفت: ما باید در مورد جزییات قرارداد مذاکره کنیم. ایرانی‌ها همیشه در قلب من جای دارند و من دوست دارم به این کارم ادامه دهم، اما هنوز این قرارداد نهایی نشده است.

تیم ملی ایران تحت هدایت این سرمربی پرتغالی به جام جهانی ۲۰۱۴ راه یافت و با قرار گرفتن در قعر گروه F به کار خود در این دوره از رقابت‌ها پایان داد.

با تمدید قرارداد کی‌روش، انتظار می‌رود این سرمربی ۶۱ ساله هدایت تیم ایران را در جام ملت‌های آسیا در سال ۲۰۱۵ و جام‌جهانی ۲۰۱۸ در روسیه به عهده بگیرد.

تیم ملی ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا، با امارات، بحرین و قطر همگروه است. اولین دیدار آنها روز ۱۱ ژانویه در ورزشگاه ملبورن مقابل بحرین برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز