خبرگزاری کار ایران

برای برگزاری دیداری خیریه؛

کاروان سپاهان صبح پنجشنبه راهی ترکیه می‌شود / شنبه دیدار زردپوشان با فنرباغچه

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۰۷۶

باشگاه فنرباغچه برای برگزاری یک دیدار خیرخواهانه با هدف کمک به خانواده‌های حادثه انفجار در معدن ذغال‌سنگ شهر سوما که اردیبهشت امسال اتفاق افتاد، در صدد دیدار با سپاهان ایران است.

تیم فوتبال سپاهان اصفهان برای دیدار تدارکاتی با تیم فنرباغچه ترکیه، صبح فردا پنجشنبه عازم این کشور می‌شود.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال سپاهان‌اصفهان برای دیدار با تیم فنرباغچه ترکیه، صبح روز پنجشنبه از تهران عازم کشور ترکیه می‌شود، به همین دلیل بازیکنان این تیم بامداد روز پنجشنبه با اتوبوس از اصفهان راهی تهران شده و پس از آن با پرواز ساعت ۷:۳۰ روز پنجشنبه، تهران را به مقصد ترکیه ترک می‌کنند.

قرار است تیم اصفهانی روز شنبه در ترکیه با فنرباغچه، دیداری تدارکاتی و دوستانه برگزار کرده و پس از آن به اصفهان بازگردد. این تیم اصفهانی شنبه هفته جاری از ترکیه به ایران بازگشت و کادر فنی سپاهان از روز یکشنبه تمرینات طلایی‌پوشان را از سر گرفتند.

باشگاه فنرباغچه برای برگزاری یک دیدار خیرخواهانه اعلام آمادگی کرده و درخواست این دیدار را با باشگاه سپاهان مطرح کرده و عنوان کرده که با هدف کمک به خانواده‌های حادثه انفجار در معدن ذغال‌سنگ شهر سوما که اردیبهشت امسال در استان مانیسا ترکیه اتفاق افتاد، در صدد دیدار با سپاهان ایران است.

قرار است بخشی از هزینه سفر سپاهان به ترکیه از سوی مسئولان فنرباغچه تامین شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز