خبرگزاری کار ایران

علاقه‌ای به مسائل حاشیه‌ای نداریم؛

تیموریان: مگر فقط در مورد قرارداد آندو ابهام وجود دارد؟ / من نباید جوابگو باشم!

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۲۴۴

آندو یک قراردادی با استقلال امضا کرده و به آن پایبند هستیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستیم. آندو الان فقط به فکر فوتبال بازی کردن است و هیچ علاقه‌ای به مسائل غیر فنی و حاشیه‌ای نداریم.

مدیر برنامه‌های آندرانیک تیموریان گفت: مگر فقط در مورد رقم قرارداد آندو ابهام وجود دارد؟

سرژیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: چرا به قرارداد آندو با استقلال گیر داده‌اند؟ مگر فقط در مورد رقم قرارداد آندو با استقلال ابهام وجود دارد؟ یعنی در مورد رقم قرارداد بازیکنان دیگر و تیم‌های دیگر شک و شبهه‌ای وجود ندارد که فقط به رقم قرارداد آندو گیر داده‌اند.

وی افزود: به هر حال آندو یک قراردادی با استقلال امضا کرده و به آن پایبند هستیم و دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستیم. آندو الان فقط به فکر فوتبال بازی کردن است و هیچ علاقه‌ای به مسائل غیر فنی و حاشیه‌ای نداریم و به این سوالات هم جواب نمی‌دهم چون ربطی به من ندارد و من نباید جوابگو باشم. کار من تا این لحظه بود که قرارداد آندو را ببندم و سایر مسائل دیگر ربطی به من ندارد.

تیموریان در پایان گفت: در مورد قرارداد آندو من نباید پاسخگو باشم، بلکه خودش و باشگاه به ۷۰ میلیون ایرانی باید جوابگو باشند. چرا من در این مورد صحبت کنم؟ خود آندو و باشگاه باید صحبت کنند و این موضوع ربطی به من ندارد!

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز